BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I vores tilsynsteam fører vi tilsyn med alle former for dagtilbud både kommunale og private. Vi har fokus på den pædagogiske praksis – herunder det pædagogiske personales interaktion med og relation til børnene. Derudover fører vi tilsyn med sikkerhed, hygiejne og sundhed i de enkelte tilbud.
Tilsynene er baseret på systematiske observationer og dialog – de har et pædagogisk sigte, og målet er at udvikle og forbedre de rammer, der er børnenes betingelser for udvikling, læring og trivsel.
Dine primære opgaver vil blive følgende:
- Systematiske observationer med tilsynsværktøjet KIDS, udarbejdelse af rapporter – og opfølgning på tilsynsbesøg.
- Anmeldte og uanmeldte tilsyn med de kommunale dagplejere.
- Administrativ opfølgning og planlægning af tilsyn.
- Løbende videreudvikling og kvalificering af tilsynene.
Vi lægger vægt på, at du
- Har en pædagogisk uddannelsesmæssig baggrund.
- Har gode kommunikative færdigheder og flair for it.
- Har erfaring med vejledning og myndighedsopgaver.
- Har et åbent sind, kan arbejde selvstændigt, kan håndtere komplekse problematikker – og er udstyret med et godt gå-på-mod.
Vi tilbyder dig:
- En spændende stilling med mange aspekter af tilsynsopgaven.
- Certificering i KIDS.
- Gode dygtige kollegaer og de bedste muligheder for personlig og faglig udvikling.
- En moderne og visionær arbejdsplads med et uhøjtideligt miljø - hvor vi vægter en høj grad af fleksibilitet i opgaveløsningen og mulighed for hjemmearbejde.
Vi tilbyder et spændende alsidigt job i et uhøjtideligt miljø hvor tillid, dialog og arbejdsglæde danner rammen. Stillingen er placeret i Dagtilbudssekretariatet, som er en del af Fritid, Udvikling og administration i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen.
I Dagtilbudssekretariatet er der 11 medarbejdere, heraf 4 i tilsynsteamet. Sekretariatet varetager udover tilsyn, pladsanvisning, administrativ understøttelse af dagtilbud, central elevadministration, og administration af elevkørsel.
Sammen om Kerneopgaven
Læs mere om Børne-, Fritids- og Undervisningsforvaltningens kerneopgave her: Sammen om Kerneopgaven
Praktiske oplysninger
Stillingen fordrer, at du har kørekort og mulighed for anvendelse af egen bil.
Løn-og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Er du interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte tilsynskonsulent Line Marie Ottesen på 4193 7435 eller afdelingsleder Mette Toftegaard på 4193 6300.
Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes børneattest.
Ansøgningsfrist den 19/4-2024
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021027