Virksomhedskonsulent søges til en dynamisk afdeling i Jobcenter Hjørring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Er du på udkig efter et spændende job som Virksomhedskonsulent? Og har du evt. erfaring fra restaurationsbranchen, sundheds- og socialvæsenet eller generelt bare er en god kommunikator, som er god til at skabe relationer og se muligheder i mennesker såvel som virksomheder, så er Business Hjørring det rette sted for dig! Vi er en dynamisk afdeling, der arbejder med at afdække virksomhedernes behov og matche brugernes kompetencer med disse behov.


Hos Business Hjørring bliver du en del af et dedikeret team af konsulenter, der arbejder passioneret med at hjælpe virksomheder med at finde de rette kompetencer til deres behov.
Som virksomhedskonsulent vil du have en afgørende rolle i at afdække virksomhedernes behov og matche dem med de rette kandidater. Din primære opgave som virksomhedskonsulent vil være at opbygge og vedligeholde tætte relationer til vores samarbejdspartnere.


Primære ansvarsområder:
Kan du møde virksomhederne i øjenhøjde og turde udfordre dem på deres erkendte og uerkendte behov?

Er du et naturtalent til at lytte og analysere de informationer, der kommer din vej og samtidigt kan møde alle; virksomheder som jobcenterets bruger med respekt og anerkendelse uanset hvor langt, de enkelte personer er fra arbejdsmarkedet er? Så er det måske lige dig vi søger!

Organisatorisk bliver du placeret i Konsulentteamet, som er en tværgående afdeling på Jobcenter Hjørring, du bliver en del af et fællesskab på 26 konsulenter og to faglige koordinatorer.

Virksomhedskonsulenterne arbejder i 4 brancheopdelte teams, hvilket giver Business Hjørring ekstra god indsigt i de forskellige brancher. Denne ledige stilling er i Service teamet. Det vil sige at virksomhedsporteføljen b.la. vil være hoteller, restauranter, cafeer, frisørsaloner, børnehaver, institutioner m.m.  Kendskab til disse brancher vil være en fordel, men er ikke et krav.

Hvis du værdsætter et godt kollegaskab med sparring og hjælp som selvfølgeligheder, og er selv pligtopfyldende og trives i at levere resultater på egen hånd, såvel som i samarbejde med dit team så er vi et godt bud på din næste arbejdsplads.

Dit altoverskyggende mål vil være at finde ordinære timer til vores brugere og hjælpe dem, der ikke kan selv, ud på arbejdsmarkedet. Du skal derfor være indstillet på at dokumentation er en del af dit arbejde, og at du skal registrere dit arbejde i vores fagsystemer. Vi opstiller klare retningslinjer for, hvad du som konsulent skal gøre i din opgaveløsning, og dem vil du blive målt på løbende.

Vi samarbejder tæt med vores kollegaer i Jobcenteret. I dagligdagen betyder det, at du skal søge dialogen med sagsbehandlere og i samarbejde med dem skabe den bedst mulige jobrettede plan for brugerne.


Din personlighed er afgørende

Du trives i en omskiftelig hverdag, er ekstrovert og en god kommunikator.
Du er dialogsøgende og har nemt ved at tage kontakt til både eksisterende og nye samarbejdspartnere.
Du arbejder struktureret og trives med at have mange bolde i luften, og formår at gribe dem alle igen. – højt humør og god energi vægtes højt i afdelingen.
Du behøver ikke at have en baggrund indenfor beskæftigelse for at komme i
betragtning. Det er lysten til at gøre en forskel for virksomhederne, såvel som jobcentrets brugere, der er det afgørende.
Dine kommende kollegaer og faglige koordinatorer vil stå for dit onboardingforløb, så du
er godt klædt på, og har den nødvendige viden til at lykkes i dit nye job.


Arbejdsopgaver

  • Systematisk at afdække virksomhedernes behov i alle møder med dem.
  • Matche brugernes kompetencer med virksomhedernes behov.
  • Bruge substitution til at skabe arbejdspladser til jobcenterets brugere.
  • Afholde jobrettede opfølgninger med forsikrede ledige og jobparate ude på virksomhederne.
  • Samarbejde på tværs med sagsbehandlere, mentorer, vejledere og lignende.
  • Dokumentere dit arbejde og indsats i Fasit og VITAS.
  • Forhandle løntimer med virksomheder.


Om os:
Vi tilbyder dig en spændende stilling som Virksomhedskonsulent ved Business Hjørring.
Hos os får du ikke blot et job, men også en række attraktive fordele, der gør din arbejdsdag endnu mere fleksibel og givende. Vi giver dig mulighed for at arbejde hjemmefra på udvalgte dage, så du kan skabe en god balance mellem arbejde og privatliv, derudover kan du se frem til en ekstra ferieuge årligt (6 ferieuge), som du kan bruge til at genoplade batterierne og nyde livet udenfor kontoret.



Formalia og rekrutteringsprocessen:
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi håber på at modtage din ansøgning snarest muligt, da vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt.

Vi ser frem til at læse mere om dine kvalifikationer og erfaringer, der gør dig egnet til denne spændende rolle. Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte Teamleder Sejla Nikontovic på telefonnummer 4122 6019 eller via e-mail på seni@hjoerring.dk.

Der er tale om en 37 timers fast stilling.


Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.

Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Ansættelsesdato er senest 1. marts 2024.
Ansøgningsfrist er den 28. januar 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 30. og 31. Januar.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969657

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook