Forestil dig, at du leder et team på 10-15 medarbejdere på tjenesterejseområdet. Du sætter klare mål, styrker samarbejdet og sikrer, at opgaverne bliver løst effektivt – hver dag. Du arbejder tværfagligt i en afvekslende hverdag og udvikler både dig selv og dit team gennem konkret lederskab.
Lyder det som noget for dig? Så læs med her!
OM OS
Hos Regnskabsstyrelsen bliver du en del af en professionel organisation. Vi fokuserer på samarbejde, faglighed og god kundeservice.
Som Shared Servicecenter i Forsvarsministeriets koncern understøtter Rejsesektionen koncernen med rejseudførelse og rejseafregning af tjenesterejser.
Sektionen har ca. 38 medarbejdere fordelt på tre teams, som håndterer alle opgaver inden for tjenesterejser i Forsvarsministeriets koncern – fra booking til afregning.
Vi arbejder med Lean-principper, og styringstavler er en fast del af vores dagligdag.
Vi tilbyder en arbejdsplads i et uformelt miljø med mulighed for faglig sparring og kompetenceudvikling. Vi vægter medarbejdernes trivsel og udvikling og tilstræber en balance mellem familieliv og arbejde.
OM STILLINGEN
Det team, du kan blive ansvarlig for, beskæftiger sig primært med opgaver inden for forvaltningskontrol, rapportering, kundeservice, reguleringer og opfølgning på balancekonti og bogføring vedrørende tjenesterejser.
Stillingen som teamleder indeholder både personaleledelse, fagligt ansvar og understøttelse. Du refererer til sektionschefen og indgår i sektionens ledelsesgruppe sammen med sektionschefen og to andre teamledere. Du bliver også en del af øvrige ledelsesteams med andre teamledere, sektionschef og afdelingschefen.
Teamet og sektionen har et stærkt driftsfundament, solide processer og dygtige medarbejdere. Som teamleder varetager du den daglige ledelse af medarbejderne, herunder trivsel og den løbende udvikling. Det betyder, at det er dig, der gennemfører udviklingssamtaler med medarbejderne og løser de øvrige personaleledelsesopgaver i teamet. Vi prioriterer, at du ud over personaleledelse formår at bidrage til digitalisering og generelt forretningsudvikling og kan fungere som sparringspartner for medarbejdere og kollegaer.
Som teamleder har du ansvaret for den daglige drift og skal sikre:
- Afholdelse af daglige tavlemøder
- Løsning af opgaverne inden for deadlines ved daglig koordinering og prioritering
- Faglig støtte og sparring samt vidensdeling internt i teamet og på tværs af sektionen
- Overholdelse og vedligeholdelse af beskrevne processer
- Løbende forbedringer og udvikling af teamets processer
- Løbende kompetenceudvikling af medarbejderne
OM DIG
Vi forestiller os, at du har:
- Relevant kort- eller mellemlang videregående uddannelse, fx kontoruddannelse, finansøkonom eller administrationsbachelor, akademiuddannelse i ledelse
- Erfaring med driftsledelse og personaleledelse
- Kendskab til eller erfaring med dokumentation, forvaltningsvurderinger og forvaltningsret er en fordel
- Er udadvendt, engageret og nytænkende
- Har en naturlig personlig autoritet, som gør, at du kan prioritere og træffe beslutninger
- Handlekraftig og tydelig i din kommunikation
- Er god til at gå i dialog med medarbejdere og samarbejdspartnere
- Har en helhedstilgang til ressourcerne og derfor altid ser sektionen før teamet
- Arbejder struktureret, er resultatorienteret og ambitiøs og besidder et stort drive
- Er god til selv at identificere og bidrage til nye løsninger og formår at tage medarbejderne med på forandringsrejsen
Du bliver ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende overenskomst. Afhængig af dine kvalifikationer er der mulighed for at forhandle tillæg i forbindelse med ansættelsen. Der er til jobbet tilknyttet en fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte sektionschef Jeanette Kristensen på telefon 7281 0802 eller Jens Havmand Mortensen på telefon 7281 0825.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mathias Fønskov, på 3266 5657.
Ansøgningsfrist den 25. august 2025.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket og vedhæfte relevante dokumenter, såsom ansøgning, CV, uddannelsesbevis mv.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen.
Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse holder til i Hjørring og har ca. 250 medarbejdere med en bred civil baggrund. Vi sørger for regnskaber, betalinger, lønadministration og bogføring for hele ministeriets koncern. Samtidig hjælper vi vores kunder – de andre styrelser og myndigheder – med at styrke deres kontrolmiljø og sikre en solid økonomistyring. Vi arbejder også på at gøre processerne smartere med videndeling og automatisering, og vi lægger stor vægt på samarbejde og faglig kvalitet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3f3af932-fa44-4db1-833f-6949a56e49ae