Sygehjemmeplejen Løkken søger sygeplejekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Sygehjemmeplejen i Hjørring Kommune har vi været i gang med en spændende organisationsændring. I januar 2023 blev sygeplejersker og SOSU-personale samlet under samme afdelingsledere i alle Sygehjemmeplejens områder. Det har vi gjort for at sikre endnu bedre rammer for det tværfaglige samarbejde om borgeren og mest muligt fokus på kerneopgaven.

Sygehjemmeplejen Løkken søger en sygeplejerske til fast stilling som sygeplejekoordinator til at understøtte denne samorganisering – i samarbejde med dygtige kolleger indenfor Hjørring Kommunes værdigrundlag baseret på tillid, dialog og arbejdsglæde.

Sygehjemmeplejen Løkken leverer ydelser til borgere i eget hjem og i vores sygeplejeklinik. Vi tager udgangspunkt i den enkelte borgers helbredstilstand, ressourcer og ønsker ud fra de visiterede ydelser.

Nærmere om stillingen
Som sygeplejekoordinator står du i spidsen for den overordnede faglige udvikling på tværs af hele Sygehjemmeplejen i Løkken. Du er bindeled mellem de tre faggrupper i begge vagtlag. Du har ansvar for koordinering i samarbejde med to øvrige teamkoordinatorer, en planlægger og en administrativ medarbejder for at sikre hensigtsmæssig og ansvarlig drift.

Sygeplejekoordinatoren er primært en administrativ funktion, hvor det forventes, at du går forrest i forhold til etablering af god kontakt mellem medarbejdere, borgere og pårørende. Desuden vil der blive tale om diverse udviklingsopgaver i samarbejde med afdelingsleder i en altid foranderlig organisation. Stillingen kræver stor selvstændighed og handlekraft samt evnen til at se nye muligheder frem for begrænsninger ud fra helheden.

Som sygeplejekoordinator består dine opgaver bl.a. i: 

  • Visitering og delegering af SUL i samarbejde med sygeplejerskerne.
  • Mødeleder til tværfaglige konferencer.
  • Rute- og ressourceplanlægning af SEL og SUL-ydelser.
  • Vagtplanlægning.
  • Daglig, faglig udvikling med fokus på kvalitet.
  • Indsigt i dokumentation – du bliver superbruger af vores dokumentationssystem.
  • Igangsættelse af aktiviteter og implementeringsprocesser i afdelingen. 
  • UTH sagsbehandling.
  • Deltagelse i tilsyn fra bl.a. Styrelsen fra Patientsikkerhed og Arbejdstilsynet.
  • Medansvar for drift.
  • Udvise økonomisk ansvarlighed.
Du får ikke personaleledelsesfunktioner, men det forventes, at du fungerer som et naturligt bindeled mellem medarbejdere og afdelingsleder.


Vores forventninger til dig
Som arbejdsplads har vi brug for, at du som sygeplejekoordinator har følgende kompetencer:
  • Er uddannet sygeplejerske.
  • Kan arbejde bevidst med, at alle har forskellige faglige ståsteder og positioner.
  • Er kommunikativ bevidst om undersøgende, faglig og anerkendende tilgange. 
  • Målrettet kan skabe rammer for læring, godt arbejdsmiljø, igangsætte og fremme refleksionsprocesser ved medarbejderne.
  • Kan facilitere processer, som i praksis skaber interaktion og integritet. 
  • Er resultatorienteret, målrettet og rammesættende, samtidig med at du sikrer medarbejderne de bedste arbejdsvilkår med fokus på trivsel, som sammen er forenelig med organisationens tarv og værdier.
  • Behersker gennemslagskraft og en faglig funderet praksis, hvor emner italesættes og understøttes fra teoretisk perspektiv til et praksisgrundlag, hvor det er forståeligt for alle.
  • Har flair for brug af IT.
Desuden er det vigtigt for os, at du kommer med et lyst sind og bidrager til vores uformelle omgangstone, hvor vi værdsætter et godt grin.

Vi tilbyder til gengæld:
  • En god modtagelse og indsigtsrig introduktion til alle dine nye opgaver.
  • En rummelig arbejdsplads, hvor vi har fokus på udvikling af ældreområdet og på at gøre hinanden bedre.
  • Udfordringer i hverdagen, hvor du har mulighed for sparring med kolleger og tværfaglige samarbejdspartnere, ligesom vi hver uge tværfaglige konferencer.

Praktiske oplysninger
Stillingen er til besættelse pr. 1. marts 2024 eller efter aftale. Stillingen på 34 timer eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte Munk på tlf. 20 18 04 34 

Ansøgningsfrist den 25/01-2024
Samtaler forventes afholdt den 29/01-2024.


Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.


Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (34-34 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963735

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook