BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du uddannet social- og sundhedsassistent og har du sans for planlægning, så er det lige dig vi søger i Sygehjemmeplejen Hirtshals!
Vi søger specifikt dig, der er uddannet SSA og brænder for ruteplanlægning samt evner høj faglighed med kerneopgaven i centrum. Er du bevidst om at sætte din faglighed i spil i den daglige pleje og omsorg, og trives du med et flow af borgere og høj kompleksitet, så er denne stilling lige noget for dig.
Vi tilbyder et godt intro program, hvor du vil blive tilknyttet en fast mentor i afdelingen. Du vil have løbende samtaler med selvsamme mentor samt afdelingsleder.
Stillingen indebærer ruteplanlægning for 8-9 aftenvagtruter og helhedspleje i dagvagt. Der vil ligeledes forekomme weekendvagt i fælles sluse hver 12. uge samt 1-2 helligdage på et år.
Stillingen er på 32 timer eller efter aftale og er til besættelse fra 1. marts 2024 eller snarest muligt.
Sygehjemmeplejen Hirtshals består af dag- og aftenvagter, som kører ud fra Skovvejen i Hirtshals. Der er ansat social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker i begge vagtlag i Sygehjemmeplejen Hirtshals. Der sammenlagt ansat ca. 80 medarbejdere.
Hvad kendetegner os:
- Vi har et højt fagligt niveau og er et område i rivende udvikling med masser af spændende tiltag.
- Vi er åbne for nytænkning og udvikling.
- Vi har et godt samarbejde, hvor vi udnytter hinandens kompetencer og støtter hinanden i opgaveløsningen.
- Vi har en god omgangstone og et muntert arbejdsklima, hvor der er let til smil.
- Vi har fokus på kerneopgaven, kompetenceudvikling og et godt arbejdsmiljø.
- Vi prioriterer vejledning og sparring til hele Sygehjemmeplejens personale højt.
Vores ønsker til dig er, at du er:
- Uddannet social- og sundhedsassistent.
- Gerne har erfaring med ruteplanlægning på sygehjemmeplejeområdet.
- Besidder gode kommunikative evner samt evner at samarbejde tværfagligt på højt niveau.
- Har en positiv tilgang til udfordringer, er omstillingsparat og tænker løsningsorienteret.
- Er tillidsvækkende, loyal og kan indgå i konfliktløsning og skabe ro.
Vi forventer desuden, at du:
- Har blik for arbejdsopgaven og kan fungere i en politisk styret organisation.
- Kan arbejde struktureret og kan holde mange bolde i luften uden at miste overblikket.
- Har en høj faglighed og interesse for udvikling.
- Er fleksibel, handlekraftig, engageret, lyttende, reflekterende og kreativ i den daglige opgaveløsning.
- Er i stand til at prioritere dine arbejdsopgaver og overholde givne deadlines.
- Er IT kyndig.
- Er en aktiv medspiller til at skabe et godt arbejdsmiljø og medvirker til ro omkring kerneopgaven.
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Anita Møller Olsen på tlf.: 23 69 39 68.
Ansøgningsfrist er den 8. januar 2024.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d.11. januar 2024
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (32-32 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953759