BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er tiden inde til at prøve kræfter i nye rammer og drømmer du om at have faste økonomiopgaver samtidig med at du er med til at videreudvikle controllerfunktionen i Børne- og Familieområdet?
Din nye arbejdsplads
BA-Økonomi er en del af stabsfunktionen for Børne- og Arbejdsmarkedsområdet. Vi holder til på rådhuset midt i Hjørring med let adgang til offentlige transportmidler. I BA-Økonomi får du 16 nye kollegaer og bliver en del af et team på 5, der primært arbejder med Børne- og Familieområdet.
Du får fra starten en makker på opgaverne og bliver en del af det faglige miljø i afdelingen. Vi vægter samarbejde, sparring, kvalitet og udvikling højt. En afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø. Du har stor fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdsdagen og mulighed for at tage en hjemmearbejdsdag.
Din nye hverdag
Vi servicerer ledelsen og fagområderne i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen med fokus på data og digitalisering samt på at levere korrekt, rettidig og gennemskuelige økonomidata.
Du får et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar. Du kommer til at arbejde med følgende opgaver indenfor Børne- og Familieområdet:
- Løbende opfølgning på funktionsområder
- Controlling af bevillinger ved sagsgennemgang
- Beregningsopgaver ift. bevillinger
- Diverse ad hoc-opgaver
Vi bruger ØS indsigt, AS2007 og selvfølgelig Excel.
Hvem er du
Vi leder efter dig, der er målrettet, vedholdende, nysgerrig af natur og kan kommunikere i et sprog modtageren forstår.
Du har flair for at arbejde i team, men evner også at arbejde alene.
Derudover forventer vi, at du har følgende faglige kompetencer:
- en teoretisk og/eller praktisk erfaring med økonomiopgaver – også gerne controlling
- erfaring fra en kommunal organisation og/eller forståelse for at arbejde i en politisk ledet organisation – gerne erfaring indenfor Børne- og Familieområdet
- en udpræget systematisk tilgang til arbejdsopgaverne og blik for, hvor du kan gøre en forskel
Løn og Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er en fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. oktober 2024 eller efter aftale
Ansøgningsfrist er søndag den 18. august 2024 og vi afholder samtaler torsdag den 22. august 2024 (Uge 34).
Er du interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Birgit Padfield på telefon 4122 3705.
Sammen om Kerneopgaven
Læs mere om Børne-, Fritids- og Undervisningsforvaltningens kerneopgave her: Sammen om Kerneopgaven
Ansøgningsfrist den 18/8-2024
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6089259