Service Support Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der er stor efterspørgsel efter serviceydelse hos vores store internationale kunder. Som et led i at sikre en professionel håndtering af denne efterspørgsel, ønsker vi at udvide vores serviceafdeling med en Service Support Manager.  

Er du en teknisk stærk problemknuser? Trives du med global kundekontakt? Har du naturlige evner i at skabe og sikre overblik i en travl hverdag? Og har du samtidig en positiv og proaktiv tilgang til dit arbejde? Så er det måske dig, vi den nyoprettede stilling som Service Support Manager. 

 

Om stillingen 

Med reference til Head of Service, og i tæt samarbejde med 6 erfarende kollegaer i afdelingen, får Service Support Manager det overordnede ansvar for at sikre en hurtig og effektiv håndtering af alle kundeforespørgsler i Serviceafdelingen:

  • Sikre overblik, prioritering og fordeling af alle kundeopgaver internt i afdelingen. Sparring og ledelse af teknikeren på siten forgår via Field Service Manager
  • Besvare forespørgsler og håndtering af ordre og spareparts i tæt samarbejde med det øvrige team
  • Koordination og samarbejde med salg, indkøb, produktion og lager/logistik
  • Der kan forekomme rejseaktivitet ifm. afklaring af større serviceprojekter eller ved problemer

 

Om dig 

Som Service Support Manager forventer vi, at du trives i en dynamisk hverdag, præget af såvel planlagte som akutte serviceopgaver. Du er løsningsorienteret og fleksibel, og er kendt for dine evner til at arbejde efter rettidig omhu. Endvidere er dine gode samarbejdsarbejdsevner en stærk egenskab – særligt ved samarbejde på tværs af faggrupper og kulturer. Du har gode kommunikationsevner, både på dansk og engelsk, i skrift og tale. 

 

Erfaring og kvalifikationer 

For at varetage rollen som Service Support Manager vægter vi. at du har

  • En solid teknisk uddannelse eks. som maskinmester
  • Flere års erfaring inden for kundesegmentet som er fødevareproducenter
  • Ledelseserfaring; projekt- eller personaleledelse
  • Solid erfaring med udarbejdelse af tilbud
  • Gode koordineringsevner, der særligt kommer i spil, når en opgave skal lykkes - og det virker næsten umuligt
  • En god og imødekommende personlighed der motiveres af at drive drift og nå i mål ofte ved korte deadlines

 

Det kan vi tilbyde 

  • Et nyoprettet job, som du selv skal være med til at præge og bygge op
  • Et job med såvel personale- som driftsledelse
  • Et job med stort potentiale præget af drift og udvikling
  • Et godt sammenhold i Brüel Systems på tværs af faggrupper, præget af flere sociale aktiviteter – og af at vi kender hinanden.

Ansøgningsfrist 

Vi søger en kvalificeret kandidat til at starte så hurtigt som muligt. Derfor gennemgår vi også ansøgninger kontinuerligt og afslutter rekrutterings-processen, når vi har fundet det rette match.

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Brüel Systems A/S, W Brüels Vej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923392

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook