Sagsbehandler til Socialfagligt Pensionsteam

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger dig, der brænder for at arbejdet med målgruppen af udsatte borgere der modtager pension.

Da vores dygtige medarbejder har fået andet arbejde, søger vi en sagsbehandler til vores Socialfaglige Pensionsteam. Du bliver en del af et team på 4, der arbejder med alle typer af opgaver vedrørende  førtids- og folkepensionister, som har brug for hjælp og bistand til at varetage sin økonomi.

Vi arbejder tværgående og vægter fleksibilitet i den daglige opgaveløsning. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt i et uformelt miljø. Det er vigtigt, at du tager ansvar, og har mod på nye udfordringer.

Myndighed Handicap er en del af Myndighedsafdelingen i Sundheds-, Ældre-, og Handicap området i Hjørring Kommune, og er fysisk placeret på Hjørring Rådhus.


Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Generel råd og vejledning vedr. pensionsforhold/økonomi
  • Administration af borgers privatøkonomi – primært til udsatte borgere
  • Økonomiske ansøgninger – både personlige tillæg (Pensionsloven) og enkeltydelser (Aktivloven)
  • Økonomi – diverse afstemningsopgaver
  • Samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Øvrige administrative opgaver.

Din faglige profil og forventningerne til dig:
  • Du er uddannet kontorassistent og gerne med erfaring med ovenstående arbejdsopgaver
  • Det er en fordel, at du har kendskab til det kommunale område
  • Du har kendskab til vores IT systemer: SBSYS, KY Kommunal ydelsessystem, KPBasis pensionssystem, SAPA Sags-og partsoverblik og ØS-indsigt
  • Du har gode formidlingsevner i skrift og tale og gode kommunikations og samarbejdsevner
  • Du arbejder systematisk og kan bevare overblikket – også når der er mange bolde i luften
  • Du er en teamplayer og vægter samarbejde højt, både internt i teamet og med samarbejdspartnere.

Vi kan tilbyde dig:
  • Et spændende job med ansvar og indflydelse
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver indenfor et prioriteret arbejdsområde
  • Engagerede kolleger, der er gode til at samarbejde om at løfte kerneopgaven
  • God oplæring og introduktion til arbejdsområdet
  • Supervision, faglig sparring og løbende faglig opkvalificering
  • Du kan være med til at sætte dit præg på det daglige arbejde
  • Høj faglighed, engagement og fleksibilitet
  • En arbejdsplads med højt til loftet, en uformel tone og god humor.

I forbindelse med ansættelse vil du blive bedt om en straffeattest.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Annika Rasmussen - tlf. 41 22 50 89 mellem kl. 09.00-13.00. Træffes fra den 10. august
Alternativt på mail: annika.rasmussen@hjoerring.dk

Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.

Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfrist den 20. august 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 28. . august 2023. 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://hjoerring.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=ec0cbd77-e057-4fea-a10d-9b00dc28a576

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878287

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet