Sagsbehandler til forsvarsministeriets servicecenter i Hjørring

dato

Sagsbehandler til Servicecenteret ved sektionen Frontoffice i Etablissement- og Terrænkommandoen i Hjørring

Vil du bidrage til en professionel og brugervenlig service i opgaveløsning for vores brugere fra hele Forsvaret?
I Etablissement- og Terrænkommandoens Servicecenter, sektion SC1 Frontoffice, søger vi en sagsbehandler, der kan understøtte sektionens brede opgaveportefølje med struktur, kvalitet og samarbejde.

Kan du svare ja til ovenstående, er du måske vores nye kollega.

Om os:

Velkommen til Servicecenteret.

Vores vision er, det skal være nemt at være kunde ved Etablissement- og Terrænkommandoen.

Servicecenteret er ”single point of contact” for Forsvarets brugere, når der er behov for anvendelse af Etablissement- og Terrænkommandoens faciliteter. Vi har en bred opgaveportefølje med høj faglighed og er organiseret i tre sektioner.

Vi er den primære indgang for Forsvarets brugere. Her varetages booking og koordinering af alle faciliteter – herunder hotelindkvartering, mødelokaler, undervisningsfaciliteter og skydebaner. Sektionen administrerer desuden tjeneste- og lejeboliger, sagsbehandling af anmodninger om civil droneaktivitet ved Forsvarets etablissementer samt håndterer Forsvarets centrale omstilling.

Vi er 44 kollegaer, der sidder sammen i et åbent kontorlandskab og arbejder tæt på tværs af sektioner med daglig sparring på tværs af sektioner og teams, da mange af vores opgaver hænger sammen på en eller anden måde. Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, en fri tone og en arbejdsplads med stort fokus på trivsel og arbejdsglæde for både den enkelte medarbejder men også som et samlet Servicecenter.

Vi har fleksible arbejdsforhold, hvor du selv kan være med til, at bestemme din arbejdstid inden for Servicecenterets rammer. Vi mener det er vigtigt, at understøtte en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv. Hos os kan du udvikle dig i dit eget tempo.

Om stillingen:

Som sagsbehandler hos os vil du få et bredt indblik i Servicecenterets opgaveportefølje. Du bliver en central del af den daglige drift og vil arbejde tæt sammen med kollegaer og ledelsen om at sikre en professionel og brugervenlig opgaveløsning.

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • Booking og koordinering af alle Forsvarets faciliteter – herunder hotelindkvartering, forplejning, mødelokaler, undervisnings- og idrætsfaciliteter samt skydebaner.
  • Indgå som sekundær i sagsbehandling af anmodninger om civil droneaktivitet ved Forsvarets etablissementer.
  • Understøtte håndtering af brugerhenvendelser vedrørende Forsvarets tjeneste- og lejeboliger.
  • Deltage i udviklingen af opgaveløsningen med fokus på brugeroplevelse.
  • Deltage i beskrivelse af processer samt oprettelse og vedligeholdelse af vejledninger.
  • Bidrage til oplæring og introduktion af elever i sektionen.
  • Bidrage med sparring og inspiration til den fagligt koordinerende i arbejdet med sektionens fortsatte udvikling, herunder ensartet kommunikation og dokumentation i Workzone.
  • Understøtte den fagligt koordinerende i arbejdet med den digitale udvikling på tværs af sektionens samlede opgaveportefølje, herunder udvikling og gennemførelse af projekter i samarbejde med sektionens medarbejdere.
Servicecenteret har åbent 24/7, 365 dage om året. Uden for Servicecenteret

åbningstid skiftes vores medarbejdere til at håndtere de akutte henvendelser til

Etablissement- og Terrænkommandoen. Vagtordningen træder i kraft når

Servicecenteret lukker og frem til kl. 24.00. Vagten er en rådighedsvagt, som kan

håndteres i eget hjem, og du kan forvente en vagt hver 4. uge.

Om dig:

Vi forestiller os, at du har en administrativ baggrund og gerne erfaring fra en lignende stilling.

Du har blik for at arbejde selvstændigt med dine opgaver, samtidig med at du bidrager aktivt til samarbejdet i sektionen. Vi lægger vægt på, at du arbejder systematisk, detaljeorienteret og bevarer overblikket i en travl hverdag – altid med fokus på, hvordan vi som sektion kan sikre kvalitet i vores samlede opgaveløsning.

Vi lægger vægt på, at du som person kan nikke genkendende til følgende:

  • Motiveres af at skabe værdi for brugerne gennem kvalitet, professionalisme og en sammenhængende opgaveløsning.
  • Arbejder struktureret, grundigt og detaljeorienteret og kan bevare overblikket, også når der opstår hastende opgaver.
  • Har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner og formidler klart og præcist.
  • Har stærke samarbejdsevner og kan skabe gode relationer på tværs af sektionen og organisationen.
  • Trives med en bred opgaveportefølje og ser forskelligheder i opgaver og kollegaer som en styrke.
  • Er indstillet på at udvikle dig fagligt og bidrage aktivt til sektionens fortsatte udvikling og kvalitet i opgaveløsningen.
Ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hjørring.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef for SC1 Frontoffice, Lotte Hedegaard-Andersen, på telefon 7281 3978 eller mail fes-chsc1@mil.dk.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Mia A. F. Rostermund på telefon 3266 5971.

Ansøgningsfristen er den 9. december 2025. Samtaler afholdes fredag den 15. december 2025. Stillingen besættes hurtigst muligt. Send gerne din ansøgning allerede i dag – vi ser frem til at høre fra

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM ETABLISSEMENT- og TERRÆNKOMMANDOEN

Etablissement- og Terrænkommandoen (ETK) støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke.

Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet.

Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.

Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.

• Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark.

• Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.

• Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse Hjørring Kaserne, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/98c6ae7b-3f14-4e8c-a2b6-07c98c9ad526

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet