Pædagog, ergoterapeut og social- og sundhedsassistent søges til ét af Nordjyllands største botilbud – i vores skærmede tilbud og aflastningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at arbejde et sted, hvor kerneopgaven centreres for det fælles arbejde. Et sted hvor der arbejdes målrettet for at imødekomme borgernes ønsker og drømme, og hvor den fælles faglige indsats forstås som afgørende for borgernes trivsel. Så bør du læse videre her

I vores skærmede tilbud er det vigtigt, at man har overvejet med sig selv, at man kan arbejde med borgere, som har udadreagerende adfærd og har behov for hjælp til personlig pleje. At man kan arbejde forebyggende med en struktureret fællesorienteret tilgang, hvor pædagogiske aktiviteter skal innoveres, planlægges og udføres ud fra borgernes individuelle behov. Det er vigtigt, at man kan arbejde selvstændigt, når man er på arbejde og kan arbejde i teams, hvor sparringen primært foregår over mail og til møder. Desuden er vi et botilbud, som har åbent døgnet rundt – derfor skal du kunne arbejde både dag, aften, hver 2. weekend og på helligdage samt være indstillet på, at deltage på koloni med borgerne. Vi tilbyder et timetal mellem 30-37 timer om ugen, hvilket aftales i forbindelse med ansættelsen med udgangspunkt i ansøgers ønske.

Når man arbejder i vores skærmede tilbud, indeholder dette 3 skærmede boliger samt de borgere, som er i aflastningstilbud. Derudover hjælper man til i andre huse ved behov, hvilket er en kultur på hele botilbuddet.

Om os:
Botilbuddet Aage Holms Vej er et specialiseret tilbud indenfor handicapafdelingen i Hjørring Kommune med 48 selvstændige lejligheder fordelt på 8 huse, inklusiv 1 aflastningslejligheder og 3 skærmede lejligheder.

Borgergruppen spænder vidt både med hensyn til alder og deres forskellige fysiske, kognitive og sundhedsmæssige udfordringer, og du kommer til at indgå i et tæt tværfagligt samarbejde med sygeplejersker, pædagoger, social- og sundhedsassistenter og ergoterapeuter om både de socialpædagogiske, de sundhedsfaglige og de plejemæssige opgaver omkring borgerne.

Vi har fokus på kerneopgaven: Retten til det gode liv/ mestring og deltagelse i fællesskab og ønsker derfor at have faglærte og dygtige medarbejdere, der kan sikre borgerne den rette støtte og kan håndtere komplekse udfordringer.   

Vi er en stor arbejdsplads med pt. ca. 140 medarbejdere med det fælles mål, at Aage Holms Vej skal være et godt sted at bo, et godt sted at arbejde og et godt sted at være pårørende
  
Vi søger min.1 medarbejder der er uddannet pædagog, ergoterapeut eller social- og sundhedsassistent med tiltrædelse hurtigst muligt. 


Vi tilbyder: 

  • Engagerede og kompetente kollegaer.
  • Et stærkt tværfagligt kollegialt fællesskab - med respekt for hinandens forskellige kompetencer og faglighed.
  • Et fagligt fællesskab med andre faguddannede på tværs af de enkelte afdelinger. Hvor den neuropædagogiske tilgang er en fælles faglig metode for alle på Aage.
  • En sund og lærende arbejdskultur, hvor sparring, følgeskab i opgaven og faglig udvikling vægtes højt. 
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor faglighed, åbenhed, dialog og arbejdsglæde er i fokus. 
  • Løbende supervision. 

Din profil: 
  • Du er uddannet pædagog, ergoterapeut eller social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring indenfor udviklingshæmning, multihandicap, psykiatri og demens.
  • Du har erfaring med udadreagerende borger eller lyst til oplæring.
  • Du kan italesætte og dele ud af din faglighed.
  • Du har respekt og forståelse for, at arbejdet foregår i borgernes hjem.
  • Du er en god rollemodel, er tydelig og ægte i din fremtoning.
  • Du er medansvarlig for god trivsel i opfyldelsen af kerneopgaven.
  • Du skal kunne arbejde i teams og være indstillet på at deltage i supervision.
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt og udvise ansvarlighed og ordentlighed i opgaveløsningen.

Praktiske oplysninger 
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. 
 
Er du nysgerrig og vil høre nærmere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte en af tilbuddets ledere; Gitte, Melissa eller Christine på vagttelefonen: 41 93 63 93 (hverdage mellem kl. 8-9 eller kl. 15-16). 
 
Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes straffeattest. 
 
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid. 
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid. Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude. 

Send ansøgning online 
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning". 
 
Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler:
Der vil efter endt ansøgningsfrist blive indkaldt til samtaler. De første skal ansættes hurtigst muligt, så send din ansøgning nu.

Ansøgningsfrist d. 11. april 2024. Samtaler forventes afholdt d. 17. april 2024.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6021387

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet