Operations Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Tranemo Advanced Workwear Danmark er et salgsselskab med ca. 10 medarbejdere i Tranemo Gruppen, som har søsterselskaber i en lang række europæiske lande. Vores danske afdeling har eksisteret siden 2001, og har specialiseret sig i rådgivning om- og salg af sikkerhedsbeklædning og sikkerhedsfodtøj til kunder inden for primært el og energi-, metal-, offshore- og kemiindustrierne. Vores nicheprodukter og viden herom adskiller os fra lignende producenter af traditionelt arbejdstøj og sikkerhedsbeklædning – vi anses af markedet som markedsleder og eksperter inden for vores felt. Læs mere på www.tranemoworkwear.dk

Som Operations Manager refererer du til vores direktør for det danske salgsselskab og kommer til at bidrage direkte til vækst i en organisation, hvor der er rig mulighed for at tage ansvar. I samarbejde med dine kollegaer får du en central rolle i at drifte og vækste Tranemo Advanced Workwear i Danmark til nye højder.

Du bliver bindeleddet til den bagvedliggende organisation og sørger for, at udfordringer bliver løst hurtigt og effektivt. Dit job handler i høj grad om at forstå vores organisation og at sikre en effektiv drift af selskabet. Som Operations Manager kan du selvstændigt levere resultater og har ledelsesmæssigt en tilgang, som gør at dine kollegaer er motiveret for at yde deres ypperste.

Hvem er du?
  • Du har flere års erfaring med ledelse og har bevist, at du kan lede med succes.
  • Du trives også med en bred palette af opgaver samt at være hands on.
  • Du har erfaring fra en virksomhed med administration, kundeservice, lager, indkøb og afsætning.
  • Det er en fordel, hvis du har et godt købmandsgen og interesse i det kommercielle.
  • Du bidrager til en positiv, samarbejdsorienteret og løsningsfokuseret atmosfære.
  • Du er flydende i dansk og engelsk, både tale og skrift.
Hvorfor er jobbet attraktivt for dig:

Du får en central rolle med strategisk indflydelse i en etableret virksomhed med kvalitetsprodukter og sund vækst. Virksomheden er en del af en international koncern, hvilket giver et bagland ift. indkøb, produkter, processer og systemer. Du vil møde en flad struktur og et godt sammenhold. Du får en høj grad af selvstændighed og frihed under ansvar. Du tilbydes en konkurrencedygtig løn, resultatbonus, pensionsordning og sundhedsforsikring m.v. Du vil møde en arbejdsplads, der er nede på jorden, præget af ordentlighed og kendetegnet af høj anciennitet.

Opgaver:
  • Sørge for at den daglige drift glider. Herunder at administration, økonomi, planlægning, lagerstyring, indkøb og IT understøtter forretningen på bedst mulig vis.
  • Personalehåndtering og rekruttering af alle bortset fra eksterne sælgere.
  • Drive de daglige interne forretningsprocesser og forbedringer.
  • Motivere og udvikle kollegaer med fælles succes som mål.
  • Daglig kontakt med hovedkontoret i Sverige.
  • Deltagelse på møder og kurser i Tranemo Gruppen.
  • Deltage i kundemøder ifm. årlige forhandlinger og vedligehold af samhandelsaftaler.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Asgaard Recruitment, Porsborgparken 8C, 9530 Støvring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/153694&linkref=120154&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863140

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet