økonomimedarbejdere til styrkelse af de økonomiske processer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi har høje ambitioner for vores opgaveløsning og ønsker at være den regnskabsfaglige rollemodel i staten. Det sætter store krav til vores interne kontrolmiljø og til vores daglige arbejde. Vi har derfor brug for flere medarbejdere, som vil bidrage til, at vi udfører vores opgaver på et højt fagligt niveau.

Om os

Finanssektionen søger 1-2 medarbejdere til afvekslende og spændende opgaver i en sektion, hvor omgangstonen er fri, fagligheden høj og hjælpsomheden stor. Vi kan tilbyde et spændende job med varierende opgaver, og vi er en flok kollegaer, der glæder sig til at byde dig velkommen.

Du bliver en del af en sektion på ca. 27 medarbejdere, som bl.a. understøtter ind- og udbetalingsprocessen i Forsvaret. De rette processer i opgaveløsningen og det korrekte niveau af kontroller er med til at sikre at gældende regnskabslovgivning efterleves. Derfor bruger du størstedelen af din tid på at udvikle og styrke kontrolmiljøet for processerne i sektionen. Det kan eksempelvis være optimering af forretningsgange, udvikling af kontroller i processerne samt udførelse af eksisterende kontroller og afstemninger.

Vi vil gerne sikre fleksibilitet og trivsel for vores medarbejdere, og derfor har vi flere spændende tiltag såsom kollegamotion, hjemmearbejdsdag og sociale arrangementer.

Om stillingen

Sammen med dine kollegaer bidrager du bl.a. til løsning af følgende opgaver:

• Risikostyring og risikovurdering i sektionens processer
• Procesoptimering og risikoafdækning
• Faglig sparringspartner for sektionens samarbejdspartnere
• Sikre overholdelse, vedligeholdelse og forbedringer af beskrevne processer
• Sagsbehandling af sektionens opgaver

Du får rig mulighed for at omsætte problemstillinger til værdiskabende løsninger til gavn både internt og eksternt. Alt sammen med henblik på optimering af koncernen og med fokus på det høje faglige niveau, sådan vi er en troværdig samarbejdspartner.

Vi ser vidensdeling og sparring som en naturlig del af vores hverdag, og vi vægter højt, at du bringer dine kompetencer i spil. Vi ser faglige og personlige forskelligheder som en styrke og glæder os til at høre, hvad du kan bidrage med i vores sektion.

Det går tit stærkt, så vi kan love dig en interessant hverdag, hvor vi har mange bolde i luften.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne erfaring fra en stilling i revisionsbranchen eller i en økonomifunktion.
Du kommer med praktisk erfaring og en regnskabsmæssig indsigt i de processer, der driver økonomiområdet.

Vi ser gerne, at du har erfaring med og en interesse for at udvikle, forbedre og effektivisere kontrolmiljøet på tværs af styrelsen med henblik på at styrke koncernens end-to-end processer.
Du skal gerne drives af at være en del af et miljø, hvor faglig sparring er i høj kurs, og hvor vi sammen sikrer, at vi når de mål, vi har sat os.
Du er initiativrig, handlekraftig med gode samarbejdsevner, og du:

• Tænker helhedsorienteret og har en udviklingsorienteret tilgang til arbejdet med
forretningsgange og interne kontroller
• Er struktureret og analytisk i din tilgang til opgaveløsningen
• Kan arbejde både selvstændigt og i teams
• Er god til at koordinere og planlægge dine opgaver
• Kommunikerer positivt og konstruktivt med kolleger og samarbejdspartnere

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter overenskomsten med Akademikere i Staten, hvor du har mulighed for at forhandle et kvalifikationstillæg. Du får en arbejdsgiverbetalt pensionsordning.

KONTAKT OG ANSØGNING
Har du fået lyst til at høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte sektionschef Majken Schouw Andersen, telefon 72 81 07 59 eller teamleder Jeanette Grøntved, telefon 72 81 07 51.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Karin Dupont på telefon 32665188.

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 4. august 2023. Samtaler forventes afholdt løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej 55C, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184314&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5865132

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook