Kundepartner i Statens Administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med i front, når Statens Administration skaber professionelle samarbejdsrelationer med vores kunder i departementer, styrelser og andre statslige institutioner?

Om stillingen Som kundepartner er du et centralt bindeled mellem vores kunder og Statens Administrations forretningsdrift og –udvikling. Den gode kundekontakt danner - sammenholdt med en sikker og effektiv drift - grundlaget for samarbejdet med vores kunder.

Du træder ind i en gruppe, som består af tre andre kundepartnere. I samarbejde med den strategiske ledelse bidrager du til, at Statens Administration kommer tættere på sine kunder samt understøtter udvikling og vækst i organisationen.

Du vil som kundepartner få en fast kundeportefølje, der fordrer et tæt samarbejde med fokus på rammevilkår, kontrakter, kundepleje, kampagner mv.

Vi forventer, at du agerer proaktivt med afsæt i organisationens strategiske udviklingsbane. Gennem løbende og opfølgende kommunikation skal kunderne opleve sig informeret om væsentlige tiltag samt udvikling af nye ydelser, ligesom du skal formå at videndele internt i organisationen om kundernes behov – alt sammen med det formål at skabe værdi for kunderne.

I stillingen som kundepartner er din vigtigste opgave dermed at understøtte kundernes tilfredshed med leverancerne fra Statens Administration. Dertil kommer et tæt samarbejde på tværs af flere kontorer internt i egen organisation. Her er opgaven at koordinere, følge op og sikre relevant videndeling.

Vi forventer, at du:

  • formår og værdsætter at skabe gode samarbejdsrelationer både eksternt og internt
  • har kundeforståelse og –håndtering som en del af dit erfaringsgrundlag
  • besidder en høj grad af strategisk kompetence
  • besidder stor refleksionsevne og organisationsforståelse
  • er proaktiv og udviklingsorienteret i tale og handling samt mestrer kommunikationens svære kunst
  • er i stand til at identificere nye forretningsmuligheder
  • er handlingsorienteret og omstillingsparat.
Du har formentlig en akademisk baggrund, men det vigtigste er din erhvervserfaring, der har givet dig flere af ovenstående kompetencer. Det vil være en fordel, at du har erfaring fra den statslige sektor.

Om os Statens Administration er et shared-service center, der varetager løn- og regnskabsopgaver for vores kunder på tværs af staten samt bidrager til udviklingen af en effektiv offentlig sektor.

Statens Administration er en styrelse i Finansministeriet. Vi sætter standarden, skaber værdi og formidler viden gennem sammentænkte løsninger.

Kundepartnerteamet er en del af Kontoret Kunder og strategi og indgår i Udviklingscenteret. Teamet udgøres af ni medarbejdere. Kontoret består ud over Kundepartnerteamet af teamet Strategi, analyse og projekter.

Hvad kan du forvente? I Statens Administration tilbyder vi dig en ambitiøs arbejdsplads, hvor der er højt til loftet. Du vil blive mødt med en uformel og fleksibel arbejdsform i en åben og dynamisk organisation, hvor vi har fokus på et godt og trygt arbejdsmiljø.

Du vil blive en del af et dedikeret kontor med høj faglighed og et skarpt fokus på kerneopgaven.

Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem teamleder og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.

Stillingen vil være forbundet med mindre rejseaktivitet, da en stor del af kundeporteføljen er placeret i København.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Ansættelsesstedet vil være i Statens Administration, der er beliggende i Hjørring.

Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret teamleder og kundepartner, Birte Neve på telefon 24 82 85 77 eller kontorchef Lydia Lindskov Beck på telefon 22 80 99 83.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 14. februar 2024.

Det anbefales, at du fremsender din ansøgning hurtigst muligt, da der afholdes samtaler løbende med forventet opstart senest den 1. april 2024.

Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge.

Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Statens Administration Hjørring, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983541

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook