Kundekoordinator til Statens Administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med helt i front, når Statens Administration skaber professionelle rammer for samarbejdet med vores kunder i departementer, styrelser og andre statslige institutioner?

Om stillingen Statens Administration er et shared service center, der varetager løn- og regnskabsopgaver for vores kunder på tværs af Staten samt bidrager til udviklingen af en effektiv offentlig sektor. Statens Administration har, som led i en ambition om at styrke kundekontakten, etableret et kundepartnerteam, der i tæt samvirke med den strategiske ledelse skal bringe Statens Administration endnu tættere på sine kunder, og understøtte den videre udvikling og vækst i organisationen. Vi søger lige nu en kundekoordinator til team Kundepartner.

Teamets arbejdsopgaver spænder bredt og som kundekoordinator skal du være med til at sikre, at rammebetingelserne for samarbejdet med vores kunder er på plads og håndteres professionelt. Du vil komme til at have en bred samarbejdsflade internt og eksternt, så det er afgørende, at du trives med at opbygge gode relationer og evner at møde dine omgivelser på en tillidsvækkende måde.

Dine opgaver kommer primært til at omhandle det løbende arbejde med opdatering af kontraktforhold ved salg af nye regnskabs- og lønydelser, håndtering af dispensationsansøgninger og onboarding af nye kunder. Herudover vil du skulle håndtere kundespecifikke henvendelser, ligesom der i mindre grad vil være projektorienterede opgaver.
Alt sammen kræver en solid faglig baggrund, hvor du har regnskabsfaglig kunnen og procesforståelse, som du vil komme til at gøre brug af i opgaveløsningen.

Om dig Vi lægger vægt på, at du:

  • har en akademisk uddannelsesbaggrund inden for økonomi og/eller regnskab og gerne statslig erfaring
  • er nysgerrig på at tilegne dig ny viden
  • har stærke samarbejdsevner og mestrer at navigere i krydsfelter mellem forskelligrettede behov og hensyn
  • kan veksle mellem opgaver, der kræver stor detaljeringsgrad og mere projektorienterede opgaver
  • er velformuleret på skrift og i tale.
Om os Statens Administration er en styrelse i Finansministeriet. I Statens Administration sætter vi standarden, skaber værdi og formidler viden gennem sammentænkte løsninger og bidrager dermed til en effektiv administration i den offentlige sektor.

Du vil blive en del af Kundepartnerteamet, der samlet set består af ni kundepartnere og kundekoordinatorer. Teamet er placeret i kontoret Kunder og strategi, som også rummer teamet Strategi, analyse og projekter. Kontoret er organisatorisk en del af Udviklingscenteret i Statens Administration.

Hvad kan du forvente? Vi tilbyder dig en ambitiøs arbejdsplads, hvor der er højt til loftet. Du vil blive mødt med en uformel og fleksibel arbejdsform i en åben og dynamisk organisation, hvor vi har fokus på et godt og trygt arbejdsmiljø.

Du vil blive en del af et dedikeret team med høj faglighed og et skarpt fokus på kerneopgaven. Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde samt videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem teamleder og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for individuel forhandling alt efter kvalifikationer.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Stillingen er en fuldtidsstilling med ansættelsessted i Statens Administration, der er beliggende i Hjørring.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret teamleder Birte Solvej Neve på telefon 24 82 85 77.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest mandag den 1. marts 2024.

Vi forventer, at holde samtaler fra uge 10 og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen senest den 1. maj 2024.

Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Statens Administration Hjørring, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990081

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook