BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi får nye opgaver i Servicedesk og søger derfor 3 nye medarbejdere til support på løn/ refusion og regnskab.
Servicedesk og support lyder måske ret teknisk, men i teamet varetager vi primært en faglig support med både forretnings- og procesmæssige spørgsmål. Du vil få mulighed for at dykke ned i varierende problemstillinger og skal kunne lide, at løsningen ikke ligger lige for.
Her får du muligheden for at kombinere kundekontakt, support og service med dine faglige kompetencer inden for økonomi- og lønsystemer.
Vores kundeportefølje er meget alsidig, lige fra alle de statslige og selvejende institutioner, samt hele løn- og regnskabsdriften i Statens Administration. Vores tætte samarbejdspartner er systemudviklingen i Økonomistyrelsen, som er 2. level support på mange af systemområderne. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv indgå i et samarbejde på tværs, og at du sætter pris på dagligt at have en stor kontaktflade.
Statens Administration er et shared servicecenter og har som hovedopgave at levere løn- og regnskabsydelser for vores ca. 160 statslige institutioner og deres ansatte. I vores kontor Kunder og Rapportering, står Servicedesk for 1. level supporten både fagligt, teknisk og procesmæssigt.
Om stillingen Stillingen vedr. regnskab:
- 1. level systemsupport på de fællesstatslige økonomisystemer
- Vejledning af brugere både internt og eksternt
- Udarbejdelse af best practice og procesudvikling
- Opdatering af vejledninger og vidensposter
- Implementering og kvalificering af ny funktionalitet
- Deltagelse i mindre projekter, driftsmøder mv.
Stillingen vedr. løn:
- Visitering og løsning af supportsager primært vedr. SLS og HR-løn samt integrationer mod andre fællesstatslige systemer
- Udarbejdelse og tilretning af vejledninger og vidensposter
- Deltagelse i mindre driftsprojekter
- Evt. Undervisningsopgaver
- Vejledning af brugere både skriftligt, telefonisk og virtuelt
- Koordinering af driftsudfordringer
- Bistå implementering af ny funktionalitet og systemændringer.
Du vil få muligheden for at specialisere dig, og ikke mindst udfordre dig selv ved at dykke ned i forskelligartede problemstillinger vedr. de enkelte systemer, men også integrationerne imellem. Vi har stor fokus på kvalitet samt at skabe værdi for kunderne i gode løsninger og en god kundeoplevelse.
Teamet består af 20 medarbejdere, fordelt på regnskabs- og lønområdet samt brugerstyring.
Om dig Vi forestiller os, at du har kendskab til Statens lønsystem SLS eller lignende lønsystemer vedr. stillingen for løn.
På regnskab forestiller vi os, at dine væsentligste kompetencer er erfaring med regnskabsopgaver herunder kendskab til Navision Stat enten som faglig supporter, konsulent eller som regnskabsmedarbejder. Måske har du også erfaring med at arbejde i et Servicemanagement system og kender til ITIL begreberne, men det er ikke et krav.
Stillingen i Servicedesk medfører en høj grad af interaktion med kunder, leverandører og kollegaer. Du skal kunne formulere dig skriftligt, men samtidig have gå-på-modet til at gribe telefonen eller dele skærm med en kunde via Skype.
Du skal være serviceminded, brænde for at hjælpe andre, have et godt overblik samt evne at følge opgaverne helt til dørs. Det er vigtigt, at du har et godt humør og har lyst til at bidrage til den gode stemning. Vi arbejder teamorienteret, og det er derfor vigtigt, at du i din dagligdag har lyst til og fokus på samarbejde, vidensdeling og fælles mål. Du vil få 20 fantastiske kollegaer, der hver især beskæftiger sig med forskellige systemområder og typisk kommer med en baggrund inden for løn og eller regnskab.
Om os Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.
I Servicedesk vægter vi teamånd, fællesskab og det sociale højt. Vores arbejdsdag er alsidig, to dage er sjældent ens, og planen for dagens opgaver kan ofte ændre sig. Du skal kunne trives med skiftende arbejdsmængder, nogle dage kan være hektiske, andre rolige, så det er vigtigt, at du kan bevare overblikket.
Vi arbejder som et team og vægter daglig sparring og vidensdeling højt. Du skal derfor have lyst til at indgå i et fællesskab med gode kollegaer, som er parate til at hjælpe dig, og hvor du også er villig til at dele ud af din viden. Du skal også i perioder kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaverne.
Statens Administration er en del af Finansministeriet, og vores ambition er at levere værdi gennem vores høje faglighed og evne til at forstå forretningens behov. Som en del af Statens Administration, skal du derfor brænde for at være med til sikre god service samt sikker drift og support.
Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling alt efter kvalifikationer.
Tjenestestedet er Arsenalvej 33 i Hjørring.
Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå og opretholde sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.
Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Karina Frederiksen, tlf. 2169 6481.
Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 14. januar 2024.
Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Statens Administration Hjørring, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961241