Kontorfuldmægtig til beregning af flyttegodtgørelse ved Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring

dato

Vi ønsker at finde en dygtig og motiveret kollega til opgaverne omkring flyttegodtgørelse, der kan starte i december 2025. Vi har store forventninger til kvaliteten af vores opgaveløsning hos Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse (FRS), så hvis du går op i at udføre arbejdet korrekt, kan det være dig, vi søger.

Om os
Vores mål er at give en optimal kundeoplevelse til Forsvarets ansatte. Samtidigt har vi en høj faglig stolthed inden for hele regnskabsområdet.

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring er en stor arbejdsplads med i alt 250 medarbejdere. Du bliver en del af Rejsesektionen, hvor vi er ca. 38 kollegaer. Vi er bredt sammensat, lige fra elever til kontoruddannede, samt speciallister og generalister.

Arbejdsmiljøet er præget af høj faglighed og samarbejde. Vi har en bred vifte af kompetencer, som vi hele tiden ønsker at bringe i anvendelse. Vi lægger stor vægt på vores medarbejderes trivsel, udvikling og involvering, og vi tilbyder en høj grad af fleksibilitet – en god Work Life balance.

Derudover tilbydes betalt frokostpause, kantineordning, frugtordning, fleksible arbejdstider, og en mulighed for sociale aktiviteter gennem blandt andet idrætsforening.

Om stillingen
Vi varetager alle opgaver inden for tjenesterejser og flytninger i Forsvaret.
Du bliver en del af vores team på flyttekontoret, som består af fire kollegaer. Stillingen indeholder opgaver, hvor der beregnes flyttegodtgørelse til de elever, som kommer ud fra Forsvarets skoler. Vi arbejder med høj kvalitet inden for området – ud fra de bestemmelser som hører til området.

Der vil være rig mulighed for at bidrage med egen viden og erfaring inden for området og påvirke det daglige arbejde i teamet og sektionen.

Sammen med dine kollegaer skal du bidrage med følgende:

  • Beregning af flyttegodtgørelse til Forsvarets elever
  • Beregning af dobbelt husførelse
Stillingen er på 22,2 timer pr. uge og på kontorfuldmægtigniveau.

Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse. Samtidig kommer du med en bred faglig erfaring inden for flyttegodtgørelse og dobbelt husførelse i staten.

Derudover er det vigtigt, at du:

  • Er særdeles rutineret bruger af SAP.
  • Er omhyggelig og har fokus på høj kvalitet i opgaveløsningen.
  • Er åben for nye ideer og udviklingsorienteret og kan tænke nyt.
  • Er engageret og har en løsningsorienteret tilgang.
  • Besidder motivationen og evnen til at understøtte det gode samarbejde. Er serviceminded og er god til at kommunikere og dele din viden.
Du er struktureret og løsningsorienteret. Du udviser nysgerrighed og er åben for at følge op på opgaver. Du trives endvidere godt med at arbejde i teams.

Du planlægger dine opgaver, og kommunikerer positivt og konstruktivt med både kollegaer og samarbejdspartnere.

Ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, vil der være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Ansættelsesområdet er Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder og institutioner.

Dit daglige arbejdssted er Hjørring Kaserne.

Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne i hele din ansættelsesperiode.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer

Kontakt og ansøgning
Har du fået lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Anette Ørum Andersen, telefon 7281 0893, eller sektionschef Jeanette Kristensen, telefon 7281 0802.

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Mette Sanggaard Kristensen på FPS-MEK@mil.dk.

Send din ansøgning, cv og uddannelsesbevis snarest og senest den 18. august 2025. Vi holder samtaler løbende. Vi vil bede dig om at søge via linket. For at komme i betragtning, bedes du vedhæfte din ansøgning, CV, uddannelsesbeviser mv.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse holder til i Hjørring og har ca. 250 medarbejdere med en bred civil baggrund. Vi sørger for regnskaber, betalinger, lønadministration og bogføring for hele ministeriets koncern. Samtidig hjælper vi vores kunder – de andre styrelser og myndigheder – med at styrke deres kontrolmiljø og sikre en solid økonomistyring. Vi arbejder også på at gøre processerne smartere med videndeling og automatisering, og vi lægger stor vægt på samarbejde og faglig kvalitet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarets Kantine og Rengøring Hjørring, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/73840bff-8d0f-4cdd-ba8e-235104751e70

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook