Kaserneforvalter med gode driftskoordinationsegenskaber til Etablissementspartnerelement i Administrationsteamet i Hjørring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du både en empatisk administrativ driftskoordinator, der kan holde mange bolde i luften og samtidig bevare roen.
Så er det dig vi mangler til Administrationen i Hjørring.



Om os


Forsvarets Ejendomsstyrelse har 28 etablissementspartnerelementer, som er fordelt på Forsvarsministeriets tjenestesteder, hvor vi skal sikre en styrket lokal tilstedeværelse samt kontakt og nærhed til brugerne. Vi har blandt andet selvstændigt ansvar for bygningsdrift og mindre vedligeholdelsesopgaver. Det er vores rolle, at støtte tjenestestedscheferne i forhold til etablissementsdrift og udvikling af tjenestestedet.

Vi håndterer alle spørgsmål, forespørgsler eller forhold, som relaterer sig til Facility Management og til det at drive faciliteterne lokalt.

Etablissementspartnerelement (EPSKY) ligger spredt på 7-lokationer (Jægerspris, Borris, Rømø, Nymindegab, Karup, Tranum, Hevring) med i alt 82 ansatte og med en centralisereret ledelse med styrende ADM i Hjørring. Kerneopgaven for EPSKY, er at yde tilfredsstillende driftsstøtte før-under-efter skydninger med lokale opgaver som ”Radartjeneste, afviserberedskab, skivefremstilling- og vedligehold, arealpleje, simpel bygningsvedligehold, rengøring, og almen ejendomsservice”. Vi arbejder tæt sammen i EPSKY, for at skabe fælles fokus med lokal forståelse.

Om stillingen


Stillingen ligger i Hjørring og er en naturlig del af ledelsens administrative overblik, for at sikre alle parametre nås og kan holde driften i balance.

Stillingen består af følgende opgaver:
• Selvstændigt kunne agere stedfortræder for driftslederen af de områder som ikke har direkte ledelse, samt stedfortræder for Næstkommanderende for EPSKY, ved deres fravær.
• Selvstændigt kunne agere supervisor for de administrative kollegaer, samt ad-hoc agere rekvirent i.f.b.m indkøb.
• Fremskaffe måldata/KpI til ledelsen, således driften løbende kan justeres mhp. balance.

Stillingen kræver kendskab til Forsvarsministeriets koncern, herunder Forsvarets organisation og struktur, offentlig forvaltning i almindelighed og Forsvarets forvaltningspraksis. Du har grundlæggende viden og erfaring med administration, administrative funktioner, sagsbehandling. Det er en fordel at have erfaring med sagsbehandling fra større private eller offentlige organisationer.

Om dig


Du er en medarbejder:
• Der trives i, at samarbejde med mange mennesker i flere forskellige arbejdsgrupper, du er imødekommende og empatisk.
• Der har fokus på resultater og deadlines, samt ser optimeringer og forandringer som naturlige.
• Der kan holde mange bolde i luften.
• Der er udpræget grundig med dit arbejde, men som også kan gribe opgaverne og får dem iværksat.
Der har en allround forståelse for Facility management og meget gerne erfaring med skydebaner-skydeøvelsesområder, samt natur.

Du har en gennemført erhvervsuddannelse, eller har påbegyndt/fuldendt akademiuddannelsen inden for ledelse. Såfremt du ikke har en hel ledelsesuddannelse, kan dette iværksættes via kompetencefonden.

Eller

Du har en relevant erhvervsuddannelse eller minimum 2 års erfaring inden for etablissementsforvaltning med selvstændigt sagsbehandling, der kræver specialviden, eller varetage kvalificeret arbejde ved en etablissementsforvaltning.

Ansættelsesvilkår


Du vil blive ansat i henhold til organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Co10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for Stampersonels forhandlingsområde. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg. Dertil kommer en fuld arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer inkl. frokostpause og ansættelsen er pr. 1. december 2023 eller efter aftale.

Som ansat i Forsvarsministeriets organisation, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingsindholdet, er du velkommen til at kontakte leder af Etablissementspartnerelement Skydeområder Torben Ulrick på tlf. 20120099 eller næstkommanderende Pernille Løgtholt Sandal på tlf. 51423735.

Ansøgningsfristen er den 03.november 2023. Samtaler forventes afholdt snarest efter ansøgningsfristens udløb.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte både din ansøgning, CV og kopi af dit uddannelsesbevis.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS EJENDOMSSTYRELSE Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Vores ansvarsområde omfatter nybyggeri, vedligehold og facility management i form af bl.a. rengøring, kantine og arealpleje. Desuden varetager vi miljø- og energiopgaver og naturpleje af Forsvarets terræner.

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Ejendomsstyrelsen er en mangfoldig arbejdsplads, der er båret af stærke fag- og viden fællesskaber.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej , 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5929114

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook