BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger indkøbere til to faste stillinger og ét vikariat, der sammen med virkelig dygtige og engagerede kollegaer, skal løfte og optimere indkøbsopgaven for Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse.
Om os
Ejendomsstyrelsen leverer et full-service-koncept, hvor opgaverne omfatter: etablissementsdrift, nybyggeri, vedligehold, miljø- og energiopgaver samt naturpleje, som udføres overvejende via eksterne leverandører.
Vi er den centrale indkøbsfunktion i Ejendomsstyrelsen og varetager styrelsens samlede indkøbsportefølje – det er alt fra rådgivningsydelser, vedligehold af bygninger, arealpleje, forsyning, inventar, sikringsydelser og facility management. Vi er en vigtig servicefunktion for resten af Ejendomsstyrelsen.
Du kan forvente, at vi:
• tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, med en fri tone og frihed i opgaveløsningen, samt et stort fokus på trivsel og arbejdsglæde
• sørger for introduktion og uddannelse der sikrer, at du kommer godt ind i opgaven
• sørger for videreudvikling af dig – både fagligt og personligt
• har fokus på koordinering og sparring på tværs i hele Ejendomsstyrelsen, samt på tværs af andre styrelser og kommandoer.
Om stillingen
I Center for Indkøb er vi 34 dygtige indkøbere og administrative medarbejdere fordelt i tre sektioner.
Dine væsentligste arbejdsopgaver er blandt andet at;
• vejlede og bistå kolleger i Ejendomsstyrelsen, når de skal købe ind
• kvalitetssikre og kontrollere rekvisitioner
• hente tilbud hjem fra eksterne leverandører
• oprette indkøbsordre i SAP og følge op på dem
• håndtere ordrebekræftelser og behandle faktura
• etablere og sikre et godt og konstruktivt samarbejde med kollegerne på tværs af Ejendomsstyrelsen
• have løbende kontakt med eksterne leverandører
• bidrage til udarbejdelse af forretningsprocesser samt nye udbud og kontrakter
Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontorfaglig uddannelse eventuelt inden for offentlig administration eller har en anden relevant uddannelse. Måske har du også relevant erfaring inden for offentlige indkøb og administration. Der løber i hvert fald noget administrativt blod i dine åre, eller bor en sagsbehandlertype i din mave.
Du kan noget med tal og økonomi, og du synes, at det er fedt at dykke ned i en konkret sag, undersøge hvad der er op og ned, få styr på de forskellige elementer, sætte det i værk og følge det til dørs.
Du har formodentlig hørt om SAP. It og it-systemer skræmmer dig i hvert fald ikke, du synes faktisk, at det er spændende at sætte dig ind i den slags.
Dit servicegen er stort – du kan lide at være noget for andre, at assistere, vejlede og snakke med mange forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag.
Du kan også lide, at det indimellem går stærkt og at have flere forskellige opgaver. Samtidig sætter du en ære i at tingene er i orden, at tallene stemmer og at vi fik det hele med.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for
Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende
fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige
område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til
stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne
sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i
internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende,
fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til, at kontakte sektionschef 3 Lotte Brasholt på telefon 30320207 eller via mail FES-CHIKS3@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse,
HR-konsulent Katharina Ankjær Hammer på telefon 7281 9151.
Ansøgningsfristen er den 22. januar 2024 og vi forventer, at holde samtaler løbende. Stillingerne forventes besat den 1. marts 2024 eller efter aftale.
Du søger stillingen via linket, og vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Vær opmærksom på, at bilag kun kan vedhæftes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor
opfordrer vi alle interesserede uanset uden baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse (FES)
Vi støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke. Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet. Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.
Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.
Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark. Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.
Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.
Læs mere på Ejendomsstyrelsen.dk
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse Hjørring Kaserne, Arsenalvej , 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961926