Imødekommende og dialogskabende medarbejdere til virksomhedsvejledning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at yde professionel vejledning til virksomheder og deres indehavere? Trives du med at give vejledning telefonisk, og kan du lide stor kundekontakt? Sætter du pris på et højt tempo, sparring med gode kolleger samt et godt socialt arbejdsmiljø? Så er du måske vores nye kollega, der skal hjælpe med vejlede inden for emnet ’opkrævning og betaling af ejendomsskatter’.

Vi bidrager til professionel vejledning vedrørende Skattekontoen
I enheden Virksomhedsvejledning har vi ansvaret for vejledningsopgaven vedrørende Skattekontoen. Vi håndterer generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet, ligesom vi vejleder om erhvervsregistrering.

Konkret besvarer vi generelle spørgsmål om blandt andet afgiftspligter, angivelse og betaling af ejendomsskatter, grundskyld og dækningsafgift. Vi yder én til én vejledning til virksomheder pr. telefon, chat og mail.

Der er tale om en ny opgave hos Skattestyrelsen, hvor du får mulighed for at komme til at arbejde med et område, der har stor mediebevågenhed og som løfter en vigtig samfundsmæssig opgave. Dette vil give dig mulighed for at påvirke den endelige løsning.

Telefonisk vejledning der gør borgere og virksomheder trygge
Opgaverne i enheden er skattefaglige, og din opgave bliver at give telefonisk vejledning. Du vil blive tilknyttet en telefonsluse, hvor opkaldene bliver fordelt ud fra borgerens eller virksomhedens valg i vores telefonsystem. Vejledningen vil være bredt inden for emnet ’opkrævning og betaling af ejendomsskatter’.

Fælles for opgaverne er, at du skal gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med skatteforvaltningen. Vi vægter retssikkerheden højt med henblik på, at borgere og virksomheder kan mærke, at vi er til for dem.

Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads, hvor du er omgivet af gode kolleger, der hjælper til med en grundig oplæring og faglig sparring. Vi sætter stor pris på det gode arbejdsmiljø, og vi løfter i flok i de travle perioder.

Selvstændig, videbegærlig og dialogskabende profil
Din vej til stillingen kan være mange. Du kan fx være kontoruddannet, finansøkonom, professionsbachelor i skat eller offentlig administration. Du kan også have en anden relevant uddannelse – gerne kombineret med erhvervserfaring. Uanset baggrund sørger vi for, at du bliver klædt på til opgaven. Vi søger først og fremmest dig, der er nysgerrig på at lære nyt og som trives med en rutinepræget hverdag, hvor tempoet er højt.

Det er forudsætning for jobbet, at du har kendskab til at arbejde med MS Office pakken, samt at du behersker dansk og engelsk på et professionelt niveau i skrift og tale.

For at få succes og trives i stillingen er du selvstændig, videbegærlig og dialogskabende. Du tilegner dig viden, og du deler den med andre. Du er god til at samarbejde og befinder dig godt i at arbejde i teams.

Som person er du omstillingsparat, og du trives med, at der skal leveres på en række fastsatte mål. Du udviser en professionel adfærd, er serviceminded og har de personlige kompetencer til at sikre en venlig og kundeorienteret dialog med borgere og virksomheder – også selv om du skal svare på de samme spørgsmål flere gange på en dag.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse senest den 6. december 2023 via linket ”Søg stillingen”. Spørgsmål til stillingen besvares gerne af funktionsleder Mikael Klode Simonsen på telefon 72 37 55 54 – send gerne SMS, så vender Mikael tilbage

Vi forventer at afholde samtaler den 11. og 12. december 2023.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. ​Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Inden ansættelse indhenter vi referencer og straffeattest.

Forventet tiltrædelse er pr. 1. januar 2024 eller efter nærmere aftale.

Dit arbejdssted er Parallelvej 11, 9800 Hjørring.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Hjørring, Parallelvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5946579

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook