BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter dig, som kan være med til at løse forskellige opgaver af administrativ karakter inden for mange spændende områder. Nogle opgaver er med direkte relation til forberedende aktiviteter ved udsendelse af medarbejdere til internationale operationer.
Om os
I Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse er vi med til at støtte og rådgive bredt ud i Forsvarsministeriets koncern, og vi lægger stor vægt på ordentlighed og at være de bedste til det, vi gør. Vores opgaver spænder vidt – fra betaling af regninger, bogføring og lønadministration, rejseafregninger, regnskabsaflæggelse og til styrkelse af koncernens samlede kontrolmiljø.
Vores arbejdsplads har en god work/life balance med plads til organisering og familieliv. Samtidig har vi fokus på de sunde og motiverende tiltag, hvor der er plads til alle.
Du bliver en del af en stor organisation med fokus på løsninger, sparring og faglighed. Vi bestræber os på at gøre arbejdsdagen spændende og produktiv for alle 240 medarbejdere.
Om stillingen
Du kommer til at indgå i en sektion med ca. 10 specialiserede og engagerede kollegaer. Vi løser opgaver vedr. pas- og visumadministration, administration til støtte for Hjemmeværnets frivillige, militær sikkerhed, intern logistik samt uddannelse og træning af regnskabsmedarbejdere og kasserere til udsendelse.
På samme måde indgår flere af dine kollegaer i udsendelsespuljen for bemanding af regnskabsmedarbejder ved internationale missioner.
Vi har en uformel omgangstone, og vi løser faglige opgaver og har et godt team-orienteret fællesskab, hvor der er mulighed for uddannelse og kompetenceudvikling.
Dine konkrete arbejdsopgaver i stillingen vil være:
• Indgå i Regnskabsstyrelsens udsendelsespulje af regnskabsmedarbejdere.
• Hjælpeinstruktør på kurser, hvor der læres at håndtere kontanter.
• Koordinator på vores deltagelse i diverse idrætsarrangementer.
• Førstehjælpsinstruktør til støtte for vores medarbejdere.
• Støtte til de andre administrative områder i sektionen.
• Forsyner, hvor din primære arbejdsopgave er drift af vores forsyningsregnskab (myndighedsbeholdning).
Derudover skal du i samarbejde med logistikmedarbejdere varetage daglige praktiske og driftsrelaterede logistiske opgaver til støtte for styrelsen.
Om dig
Vi ønsker os at du har en kontoruddannelse, og gerne erfaring fra en lignende stilling.
Vi forventer, at du:
• Arbejder målrettet, på egen hånd og løsningsorienteret.
• Er stabil og velovervejet.
• Udviser tålmodighed i opgaveløsningen og tager initiativ, når der er behov for det.
• Har kørekort til minimum kategori B.
• Har gode administrative færdigheder, herunder erfaring med DeMars og Office programmer.
Ud fra dine evner vil vi tilrettelægge en uddannelsesplan for dig.
Det er ønskeligt, men ikke et krav, hvis du:
• Tidligere har arbejdet med forsyningstjeneste.
• Gennemført og bestået SAP/DeMars/ERP beholdningskurser.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Afhængigt dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Dit faste tjenestested vil være i Hjørring.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
Stillingen er også slået op som militær.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sektionschef, Claus Samsø Pedersen på telefon 7281 0736.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mette Sanggaard Kristensen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 7281 9317.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfristen er 17. september 2023. Samtaler forventes afholdt snarest herefter.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimere opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
FORSVARSMINISTERIETS REGNSKABSSTYRELSE
Vi er én af seks styrelser under Forsvarsministeriet og holder til i Hjørring og beskæftiger mere end 240 medarbejdere, primært med civil baggrund. Vores virksomhed varetager og sikrer de samlede regnskabsmæssige opgaver i koncernen med alt fra betaling af regninger, bogføring og lønadministration, regnskabsaflæggelse og til styrkelse af koncernenes samlede kontrolmiljø.
Forsvaret er under udvikling, og her bidrager og understøtter vi den løbende forretningsmæssige udvikling i koncernen. Vi agerer sparringspartner og lægger vægt på at skabe værdi og sikkerhed i alt, hvad vi gør.
Vi arbejder fokuseret med risikovurderinger og kontrolmiljø, som vi rådgiver om over for øvrige styrelser og myndigheder inden for Forsvarsministeriets område.
Som arbejdsplads fokuserer vi på vores medarbejderes trivsel i forhold til blandt andet work-life-balance, fleksibilitet, kompetenceudvikling og medarbejderinvolvering. Vi har faglige miljøer og lægger vægt på videndeling på tværs, proces- og helhedsforståelse og en løbende implementering af automatiserede løsninger.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk og om Regnskabsstyrelsen på www.regnskabsstyrelsen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej 55C, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185298&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897253