Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse: Ejendomsstyrelsen søger specialarbejder til Jægersprislejren

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du hænderne skruet godt på med teknisk snilde og stort servicegen, samtidig med du til tider kan sidde foran en computerskærm?

Så har vi lige nu en spændende stilling i Jægersprislejren, hvor du kan være med til at præge udviklingen, og hvor du får mulighed for at gøre en konkret forskel for soldaterne, i samarbejde med engagerede kollegaer.


Om os

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men har medarbejdere på
tjenestesteder i hele landet.
Vi leverer og udvikler de fysiske rammer for de militære operative enheder og de øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi sikrer varme og vand, udfører bygningsvedligeholdelse og mindre reparationer, driftsopgaver på vore skyde-og øvelsesterræner, og meget, meget mere.

Mange af opgaverne løses af vores 28 etablissementspartnerelementer, der er fordelt på de største tjenestesteder i hele landet. Her håndteres alt fra brugerhenvendelser og indkøb til arrangementsstøtte og bygningsvedligehold.

I partnerelement skydeøvelsesområder (EPSKY), har vi 7 lokationer, heriblandt Jægersprislejren. Den overordnede opgave her er, at servicere de skydende enheder i Jægerspris.

Vi går ind for en god balance mellem privat- og arbejdslivet, og tilbyder dig fleksibel arbejdstid med flekstidsordning. Din frokostpause er en del af arbejdstiden, og din pensionsordning er arbejdsgiverbetalt.

Om stillingen

Du bliver en af Ejendomsstyrelsens lokale repræsentanter og kontaktperson for brugerne. Du opbygger et indgående lokalkendskab til etablissementet, der gør at du kan yde en optimal ejendomsservice for vores skydende enheder i Jægersprisområdet.

Dine konkrete opgaver kan omfatte følgende:

• Driftsopgaver og til tider fremstilling af skydebanemateriel til skydeområder.
• Mindre arealplejeopgaver af skyde-øvelsesområder.
• Simpelt vedligehold af bygninger og tekniske installationer.
• Opfølgning på fejl, mangler og klager.
• Radartjeneste i forbindelse med skydninger.

Du skal forvente enkelte skæve arbejdstider i form af aften- og weekendarbejde, som vil generere merarbejde til afspadsering.

Om dig

Vi ser gerne, at du har erfaring inden for eksempelvis arealpleje, bygningsvedligeholdelse eller tekniske installationer.

Du begår dig godt i betjeningen af IT-værktøjer som mailsystemer mv. og formulerer dig godt på dansk både i skrift og tale. Du er udadvendt, har et godt humør og en god situationsfornemmelse.

Som person er du først og fremmest en god kollega, som værdsætter et godt samarbejde med dine kolleger og bidrager naturligt til fællesskabet.

Du kan arbejde selvstændigt og har et stort servicegen. Derudover er du proaktiv, tager ansvar for opgaverne og så går du gerne en ekstra mil for at finde løsningen på et problem eller en udfordring.

Du skal være indstillet på, at der i opstartsperioden kan være mange forhold der skal afklares og endnu ikke er helt på plads. Det kan derfor blive nødvendigt med ekstra fleksibilitet og omstillingsparathed fra dig i denne periode.

Det er et krav, at du har kørekort B.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer. Du bliver ansat efter gældende organisationsaftale for Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F). Basislønnen som specialarbejder er 23.637,96 kr. pr. måned.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte leder af etablissementet Torben Ulrick på telefon 2012 0099 eller fungerende driftsleder af Jægersprislejren Peter Andersen på telefon 2160 3285.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Julie Cramer-Palmquist ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 7281 9370.

Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Ansøgningsfristen er den 15. september 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Du kan læse mere på www.Ejendomsstyrelsen.dk

OM FORSVARSMINISTERIETS EJENDOMSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Vores ansvarsområde omfatter nybyggeri, vedligehold og facility management i form af bl.a. rengøring, kantine og arealpleje. Desuden varetager vi miljø- og energiopgaver og naturpleje af Forsvarets terræner.

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Ejendomsstyrelsen er en mangfoldig arbejdsplads, der er båret af stærke fag- og videns fællesskaber.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185339&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897882

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet