BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring med offentlige indkøb og evnen til at lede og balancere forretningens behov med ressourcer og medarbejdertrivsel?
Bliv en af vores kommende sektionschefer hos Ejendomsstyrelsen!
Vi søger tre sektionschefer til Ejendomsstyrelsens nyetablerede Center for Indkøb.
Om os
Vi håndterer indkøb af anlægs- og vedligeholdelsesprojekter, rådgivningsydelser og indkøb til etablissementsdrift.
Vores indkøbsfunktion har gennemgået en større udvikling de seneste år på grund af hjemtagning af facility management, øget indkøbsvolumen og implementering af nye indkøbsprocesser samt et styrket kontrolmiljø. Derfor etableres Center for Indkøb, som vil bestå af cirka 35 medarbejdere fordelt på tre selvstændige indkøbssektioner og et mindre driftselement til at støtte centerchefen og sektionscheferne.
Hver af de tre indkøbssektioner, med syv til elleve medarbejdere i hver, har ansvar for selvstændige ansvarsområder for at opbygge kompetencer og erfaring inden for specifikke indkøbsområder og -kategorier. Vi foretager indkøb baseret på rammeaftaler, SKI-aftaler og selvstændige kontrakter.
Vi samarbejder tæt med kolleger i Ejendomsstyrelsens Service- og Kapacitetsdivisionen for at gennemføre indkøbene. Der er også en tæt koordination med vores Jura- og Indkøbsafdeling, som er Ejendomsstyrelsens juridiske og kontraktstyringsmæssige kompetencecenter. Jura- og indkøbsafdelingen håndterer den strategiske indkøbsfunktion, herunder udbud af bygge- og anlægsopgaver samt vare- og tjenesteydelser, samt den overordnede kontraktstyring af aftaler og kontrakter.
Vi tilbyder en arbejdsplads i både vækst og udvikling.
Arbejdsmiljøet er præget af en uformel omgangstone, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden i mål. Vi er en moderne arbejdsplads med gode fleksible arbejdsvilkår og stor jobsikkerhed. Derudover kan du se frem til en betalt frokostpause, kantineordning, frugtordning og mulighed for sociale aktiviteter.
Om stillingen
Vi tilbyder dig:
Som vores sektionschef i Center for Indkøb har du det overordnede ansvar for de operationelle indkøb inden for dit ansvarsområde og at indkøbsprocessen overholder gældende forvaltningsgrundlag og politikker.
Du er en del af Ejendomsstabens udvidede chefkreds og netværk med andre sektionschefer i Ejendomsstyrelsen. Der er en bred samarbejdsflade både internt og eksternt, og du samarbejder med kolleger på alle niveauer i Ejendomsstyrelsen.
Du er også ansvarlig for at optimere processer og implementere forbedringer i samarbejde med resten af organisationen
Som vores sektionschef har du personaleansvar for sektionens medarbejdere, herunder ansættelse og kompetenceudvikling. Du har fokus på sidemandsoplæring af de mange nye medarbejdere i Center for Indkøb.
Dit daglige arbejdssted er ved Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelses domicil Hjørring, men nogen rejseaktivitet må påregnes.
Om dig
Vi har gjort os nogle tanker om dig:
1. Du er en erfaren indkøbsleder med offentlig og ledelseserfaring eller et ønske om at udvikle dig som leder. Det vigtigste er, at du har drive, engagement og er åben for både faglig og personlig udvikling, og er villig til at deltage i supplerende lederuddannelse, afhængigt af dine kompetencer og erfaring.
2. Du har gode evner inden for styring og analyse af indkøbsopgaver på tværs af vores center. Samtidig vedholdende, analytisk, har høj grad af integritet, autoritet og ansvarsfølelse. Din situationsfornemmelse er i top og forstår helheden, så du sikre effektive indkøb.
3. Du er som person imødekommende og god til at opbygge relationer, løsningsorienteret og vægte godt samarbejde og et godt arbejdsmiljø højt.
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og Forsvarsministeriets øvrige styrelser eller erfaring fra politiske organisationer eller lignende.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst og for de kompetencer og kvalifikationer du besidder.
Som HK er du omfattet af organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten)
Som AC er du omfattet af den til enhver tid gældende Akademikeroverenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten.
Der er mulighed for forhandling af tillæg. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsgiverfinansieret pensionsordning knyttet til stillingen.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingsindholdet, kan du kontakte fungerende chef for Center for Indkøb, Oberstløjtnant Jesper Bjerg Støwe Kristiansen på 2516 4960 eller på mail fes-fgchcik@mil.dk eller fungerende sektionschef Pernille Seidelin på 6087 1232 eller på mail fes-fgchiks@mil.dk. Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent, Malene Christiansen på 3266 5685. Ansøgningsfrist den 25. september 2023 med ansættelsesstart snarest muligt herefter. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 39 og 40. Hvis stillingen har fanget din interesse, send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Læs mere om Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse som arbejdsplads på www.ejendomsstyrelsen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185580&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905928