Filialdirektør ser tilbage på 25 år i finanssektoren

Profilbillede
dato

Betina Jensen kunne i år fejre 25 års jubilæum hos Nordea koncernen. Fra elev til nuværende filialdirektør har hun både fulgt udviklingen, men også taget del i den. Efter 25 år i branchen giver hun her et indblik i forandringerne og et par gode råd til Hjørrings lokale erhvervsliv. 

Med 25 år i Nordea har jeg set, at virkeligheden har forandret sig markant de sidste 2 årtier. Vores kunder har væsentligt andre forventninger til os i dag end for 25 år siden.

Service er især en af de markante forandringer, som Betina Jensen efterfølgende understreger. I dag kører alle vores regninger per automatik, og som privatperson kan man sidde i sin sofa og klare alt via sin net- eller mobilbank.


Vi investerer uendeligt meget mere i at være up to date og levere gode digitale løsninger til kunderne, da det er de services kunderne efterspørger i dag. De vil gerne have det hele lige ved hånden både, når det handler om små ting, men også ift. de tungere områder.

Digitaliseringen har da også betydet, at der hersker en konstant udvikling indenfor den måde, som man i dag driver både global, men også lokal forretning på. Frem for hjælp til daglige forretninger, ønsker kunderne personlig rådgivning, da reglerne er blevet langt mere komplekse. Derfor er Betina Jensen glad for, at Nordea koncernen fokuserer på at give opbakning til lokalområderne, også selvom der kun er tale om en lille portion af den nordiske lagkage.

Den store bank betyder, at vi har musklerne til at levere kvalitet og hastighed til både kunder og kolleger. Herudover har vi en størrelse, hvor vi virkelig gør en forskel i vores lokalsamfund. I hverdagen tænker vi ikke på os selv som en stor bank. Vi, der er ansat, er lokale og gode til at bakke op om byen med både vores egen tid, men også med mange millioner årligt via Nordea Fonden, som luner godt i de lokale foreninger og kulturinstitutioner.

Og som lokal har det en stor interesse for Betina Jensen som filialdirektør, men også som privatperson at tage del i det lokale erhvervsliv og bakke op om byernes udvikling. 

Jeg bruger en del tid på mit bestyrelsesarbejde i Hjørring Handel, da jeg tænker det er utrolig vigtigt for Kommunen og erhvervslivet, at vi har en levende handelsby. Vi nærmer os nu 200 medlemmer, som er med for at sikre, at Hjørring bliver ved med at være en attraktiv by. Også i Brønderslev bliver der kæmpet godt for handelslivet, hvor jeg har lokale medarbejdere, der bakker op.

Med en forretningsforståelse for byen og et ønske om at gøre en forskel prioriterer Betina Jensen at handle hos lokale erhvervsdrivende, som higer efter samme mål, og opfordrer erhvervsdrivende til at tage del i netværket og samtidig tage del i Hjørrings og Brønderslevs fremtid.


Betina Jensen har i 10 år siddet i spidsen for Hjørrings Nordea filial og har for er par år siden overtaget ansvaret for afdelingen i Brønderslev. Hun er stolt af at kunne sige, at deres filial ligger i top i Nordea ift. kundetilfredshed og tilstrømning af nye kunder.

En stor tak til alle vores loyale kunder i Vendsyssel og kollegerne. Det kan ganske enkelt kun lade sig gøre, fordi medarbejderne er super dygtige, empatiske og servicemindede, samt fordi vores mange loyale kunder bakker op og også henviser nye kunder til os.

Læs mere om Nordea på deres hjemmeside eller kontakt dem på 70 33 33 33.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Nordea Hjørring / Betina Jensen