BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Daglig leder til den generhvervede del af Flyvestation Skalstrup søges. Er du klar på at være med til reetablering af de tidligere bygninger, opbygning til drift og ibrugtagelse af dette sted?
Om os
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men har medarbejdere på tjenestesteder i hele landet. Vi leverer og udvikler de fysiske rammer for de militære operative enheder og de øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet.
Vi sikrer varme og vand, udfører bygningsvedligeholdelse og mindre reparationer, mindre opgaver ude på arealerne, flytter rundt på inventaret, opstillinger ved arrangementsstøtte, rengøring og meget, meget mere.
Mange af opgaverne løses af vores 28 etablissementspartnerelementer, der er fordelt på de største tjenestesteder i hele landet.
Her håndteres alt fra brugerhenvendelser og indkøb, til arrangementsstøtte og bygningsvedligehold.
Om stillingen
Du bliver en del af Ejendomsstyrelsens lokale repræsentanter. Du opbygger et indgående lokalkendskab til etablissementet, der gør at du kan yde en optimal ejendomsservice.
Din primære opgave er at assistere med ledelse af den daglige drift og vedligeholdelse af bygninger, tekniske installationer, rengøring, grønne områder og arealer. Dette på den generhvervede del af Flyvestation Skalstrup.
Etablissementsdriften på Skalstrup er underlagt Etabpartnerelement Svanemøllen. Derfor er der et nært samarbejde og sparring med kollegaerne på disse steder, ligeledes sparring med andre afdelinger i Ejendomsstyrelsen og andre myndigheder.
Dine konkrete opgaver omfatter blandt andet:
Daglig ledelse med koordinering af opgaver inden for områderne
• Indkøb, indkvartering, administrative opgaver
• Simpelt vedligehold af bygninger.
• Affaldshåndtering, indendørs og udendørs opgaver.
• Opfølgning på fejl, mangler og klager.
• Mindre flytteopgaver, opstilling til arrangementer i mødefaciliteter.
• Driftsopgaver ude på arealet, bl.a. grønne områder.
• Rengøring
• Ad hoc opgaver.
• Hjælp til øvrige kollegaer når der mangler en hånd.
Du assisterer ved gennemførelse af varemodtagelse og kontrollerer udførelsen af bestilte drifts- og vedligeholdelsesopgaver.
Denne del af Skalstrup er hjemtaget til Forsvaret, derfor er der her i opstartsfasen mange ting og opgaver, der skal afklares og endnu ikke er på plads. Dette må du kunne tåle over en periode. Du skal være indstillet på, at opgaverne kan være meget forskelligartede og afvige fra ovenstående.
Om dig
Vi ser gerne, at du har erfaring inden for Facility Management, kendskab til administrative opgaver, vedligehold af bygninger og tekniske installationer.
Du er vant til at bruge forskellige IT-værktøjer og mailsystemer. Du formulerer dig godt på dansk, både i skrift og tale, og har nemt ved at omgås andre mennesker. Du er udadvendt, har et godt humør og en god situationsfornemmelse.
Som person er du først og fremmest en god kollega, som værdsætter et godt samarbejde med dine kolleger og bidrager naturligt til fællesskabet. Du arbejder selvstændigt og har et stort servicegen. Derudover er du proaktiv, tager ansvar for opgaverne og så går du gerne en ekstra mil for at finde løsningen på et problem eller en udfordring.
Som tidligere nævnt. Du skal være indstillet på, at der i opstartsperioden kan være mange forhold, der skal afklares og endnu ikke er helt på plads. Det kan derfor blive nødvendigt med ekstra fleksibilitet og omstillingsparathed fra dig i denne periode.
Det er et krav, at du har kørekort B.
Ansættelsesvilkår
Du ansættes på overenskomstmæssige vilkår i henhold til gældende organisationsaftale mellem CO10, Centralforeningen for Stampersonel CIV og Forsvarsministeriets Personalestyrelse. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Ved ansættelse i Forsvaret er der mulighed for at forhandle et tillæg i forhold til dine kvalifikationer til stillingen.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Kontakt og Ansøgning
Vil du høre mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Linda Pedersen på telefon 4059 3270.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Diana Chabert på telefon 7281 9509.
Sådan søger du:
Du søger stillingen via linket, og vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og relevante bilag. Vær opmærksom på, at bilag kun kan vedhæftes i PDF-format.
Ansøgningsfristen er 15 juni 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen. Stillingen ønskes besat 1. august 2023, eller snarest muligt.
Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Du kan læse mere på www.Ejendomsstyrelsen.dk.
OM FORSVARSMINISTERIETS EJENDOMSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Vores ansvarsområde omfatter nybyggeri, vedligehold og Facility management i form af bl.a. rengøring, kantine og arealpleje. Desuden varetager vi miljø- og energiopgaver og naturpleje af Forsvarets terræner. Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Ejendomsstyrelsen er en mangfoldig arbejdsplads, der er båret af stærke fag- og videnfællesskaber.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183511&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843334