BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være hands on med økonomien og samtidig udvikle og implementere nye systemer?
Så læs med her!
ROLLTECH er, med sine 90 medarbejdere, en af Europas førende producenter af ”Varm Kant”-profiler til glasindustrien. Missionen hos ROLLTECH er at udvikle, producere og sælge profiler samt løsninger til glasindustrien, som bidrager til reduktion af drivhusgasser.
Om jobbet
Vi søger efter en Financial controller, der skal være en del af vores økonomiafdeling sammen med vores CFO og løse alle opgaver indenfor økonomi- og regnskab. Du kommer derfor til at varetage en del af de daglige opgaver, men vi søger også efter en, som gerne vil være med til at optimere og udvikle på tværs af organisationen indenfor digitalisering. Vi er i gang med at implementere et nyt ERP-system, og vi ser gerne, at du har lyst til at gå forrest, når det kommer til sparring angående processer, optimeringer samt analyser.
Nogle af opgaverne vil typisk være:
- Implementering og vedligeholdelse af ERP-system (Dynamics 365FO cloud)
- Finansbogholderi, debitor- og kreditorstyring m.m.
- Udarbejdelse af måneds- og årsrapporter samt koncernrapportering
- Business intelligence inkl. Power BI, med fokus på implementering og effektivisering af systemer
- Afstemninger og statistikker
- Ad hoc-opgaver inden for administration og regnskab
Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, da du både kan være nyuddannet eller evt. have et par års erfaring, som eks. revisor, eller kommer med erfaring indenfor lignende stilling. Vigtigst af alt, så søger vi efter en financial controller, der skal fungere som tæt sparringspartner med vores CFO – og sammen løfte og udvikle økonomifunktionen til næste step.
Du er en faglig stærk person, som har ambitioner om fortsat at udvikle dig indenfor økonomi, og du ser muligheder frem for begrænsninger. Du er stærk indenfor IT og systemer, og du har god forståelse og indsigt i mulighederne indenfor digitalisering.
Nøgleordene om dig er analytisk, systematisk og struktureret. Du er dynamisk, nysgerrig og ser store muligheder i en stilling, hvor du får mulighed for at være med til at sætte dit eget præg og udvikle dine arbejdsopgaver. Som person er du udadvendt og vægter dagligt at kunne byde ind med godt humør og være en del af en organisation med højt til loftet og godt arbejdsmiljø.
ROLLTECH tilbyder
Du bliver en del af en virksomhed, hvor kommunikationen er åben, ærlig og direkte. Der er fokus på innovation, kvalitet og det at skabe varige relationer og partnerskaber gennem dialog og samarbejde. ROLLTECH ønsker at engagere medarbejderne gennem spændende og selvstændige arbejdsopgaver samt gode udviklingsmuligheder. Du får et stort ansvarsområde og gode ansættelsesforhold. Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor du kan bringe dine økonomiske evner i spil.
Du tilbydes løn efter kvalifikationer, pension og sundhedsforsikring - og ikke mindst, et hav af muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Vi ser frem til at høre fra dig
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for ROLLTECH A/S, og skulle du have nogen spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anne-Marie Hviid Ekstrøm på +45 30 85 12 94.
Du søger stillingen ved at uploade dit CV og ansøgning via Søg stillingen nedenfor.
Vi kigger løbende de indkomne ansøgninger igennem, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet.
Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=154100&DepartmentId=19041&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5908897