Bogføring og service i fokus hos Hjørring Kommune på Handicapområdet

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med at bogføre? Er du serviceminded og god at samarbejde med? Vi har en ledig stol, som venter på dig, så send straks din ansøgning.

Servicecenter Handicap er en del af Sundheds-, Ældre- og Handicapområdet i Hjørring Kommune, og vi yder administrativ understøttelse til alle afdelinger indenfor Handicapområdet.

Dine opgaver:
Opgaverne er primært bogføring og fakturering samt afstemning/kontrol af kasse- og bankindbetalinger. Du får som kontaktperson et særligt ansvar for nogle afdelinger.
Du skal indgå i arbejdet med automatisering af betalinger.
Servicecenteret har en række øvrige administrative opgaver, som du evt. også kan byde ind på, hvis du har ledig tid. Det er fx bestilling af varer og administrative opgaver i forhold til kørsel og opsætning af nødkald.

Hvem er vi?
Servicecenteret er en lille enhed, og vi er meget afhængige af hinanden og hjælper og understøtter hinanden. Vi sætter en stor ære i at løse opgaverne korrekt og til tiden. Vi er en arbejdsplads i stadig udvikling, og vi lægger vægt på en respektfuld omgangstone, hjælpsomhed og fokus på, at der for den enkelte medarbejder er gode udviklingsmuligheder. I 2024 har vi et særligt fokus på det gode arbejdsfællesskab.

Hvem er du?

  • Du har en uddannelse som kontorassistent eller lignende relevant uddannelse og er stærk i arbejdet med forskellige IT-systemer. Erfaring fra en kommune og evt. med ØS Indsigt vil klart være et plus.
  • Du er optaget af at yde en høj service og kvalitet i opgaveløsningen.
  • Du synes udvikling og forandring i opgaveløsningen er spændende, men du kan også lide rutineopgaver. Du er især vild med at bogføre.
  • Du tager ansvar, er struktureret og sørger for, at vi får afsluttet vores opgaver og kommer i mål sammen.
  • Du er god til at arbejde i et team, men kan også arbejde selvstændigt.
  • Du har let til smil og bidrager aktivt til sammenholdet.

Vi tilbyder:
  • Et selvstændigt og spændende job med indflydelse og ansvar
  • Oplæring og sparring – også med kollegaer på rådhuset
  • En afdeling med fokus på både drift og udvikling
  • Et forpligtende arbejdsfællesskab med gode kollegaer

Praktiske oplysninger
Vi kan tilbyde en fastansættelse på 37 timer pr. uge, men vil også gerne imødekomme evt. ønske om deltid.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. 

Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Sanne Søndergaard på tlf.: 4122 3859, hverdage mellem kl. 11-12.

Send din ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Ansøgningsfristen er den 20. november.  Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 48.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6145094

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook