Bliv sygeplejerske i engageret team på opvågningsafsnit i Hjørring fra december 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Opvågningen Hjørring søger en sygeplejerske pr. 1. december 2024 på fuld tid eller efter aftale. Opvågningsafsnittet er en del af Afdelingen for Anæstesi og Intensiv, der varetager anæstesi og opvågning på Regionshospital Nordjylland – Frederikshavn samt anæstesi, intensiv og opvågning på Regionshospital Nordjylland – Hjørring.

Afsnittet har 12 sengepladser og modtager patienter fra specialerne for organkirurgi, ortopædkirurgi, gynækologi-obstetrik og urologi til postoperativ observation. Der modtages både børn og voksne patienter i Opvågningen. Desuden medvirker afsnittet til en række præoperative procedurer, for eksempel anlæggelse af blokader, epidural kateter m.m. Det giver en bred samarbejdsflade med både sygeplejersker, læger og andet personale fra stamafsnittene, anæstesien og operationsafsnittet. Opvågningen varetager en del af praktikforløbet for sygeplejersker på intensiv- og anæstesispecialuddannelsen og varetager ligeledes korte praktikforløb for ambulanceassistenter og behandlere.

Opvågningen har egen personalegruppe bestående af 6 sygeplejersker, men hører organisatorisk sammen med Intensiv. Opvågningsafsnittet har åbent fra kl. 8.45- 19.45 på hverdage undtaget onsdage, hvor der holdes åbent til kl. 20.30. Der er lukket i weekender og på helligdage. Udenfor åbningstiden varetages opvågningsfunktionen af Intensivt afsnit, som ligger i umiddelbar nærhed af Opvågningen. Der er et tæt samarbejde mellem personalet i Intensiv og Opvågningen, og du skal være indstillet på at hjælpe hinanden på tværs af afsnittene. Har du Intensiv erfaring vil det være muligt at indgå en aftale om deltagelse i weekendvagt/vagt på Intensiv, hvis det ønskes.

Afsnittet har et meget fagligt dygtigt, engageret og fleksibelt team af sygeplejersker, som gerne deler deres erfaring med hinanden og ikke mindst med nyansatte i afsnittet. Der er et godt læringsmiljø i afsnittet og gode muligheder for faglig sparring, både mono- og tværfagligt.

Vi forventer, at du

  • Har en bred klinisk erfaring fra kirurgisk og/eller medicinsk område
  • Er motiveret ift. nye faglige udfordringer og engageret i at præge den faglige    udvikling i afsnittet
  • Tænker og udfører sygepleje ud fra rammen for Fundamentals of Care
  • Kan arbejde tværfagligt
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er robust, stabil, og kan agere hensigtsmæssigt i et uforudsigeligt miljø
  • Har lyst til at bidrage positivt til et godt arbejdsmiljø

Vi kan tilbyde
  • Introduktionsforløb der tager udgangspunkt i dine behov
  • Tilknytning af 1-2 mentorer
  • Gode kollegaer, der glæder sig til at tage imod dig
  • En spændende arbejdsplads i udvikling
  • Faglig og personlig udvikling
  • En vagtplan med plads til personlige ønsker
  • Gode arbejdsforhold med blandt andet lyse og rummelige fysiske rammer

Det praktiske
Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 30. oktober 2024 eller efter aftale, og der er ansøgningsfrist den 27. oktober.

Vil du vide mere
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til chefsygeplejerske Heidi Andersen på telefon 97 64 10 87 eller afsnitskoordinerende sygeplejerske Rikke Borregård på telefon 97 64 11 11.
 

Om Region Nordjylland
Vi er ca. 15.000 meget forskellige medarbejdere, der hver dag leverer velfærd til omkring 590.000 nordjyder inden for sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge jobbet - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder. Læs mere om os på www.rn.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Nordjylland, Bispensgade 37, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6125130

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet