Kan du levere professionel og engageret sagsbehandling, god service for vores brugere og til dine kollegaer? - så kan det være at du er vores nye kollega.
Om os
Vores vision er, at det skal være nemt at være kunde ved Etablissement- og Terrænkommandoen.
Servicecenteret er ”single point of contact” for Forsvarets brugere, når der er behov for anvendelse af Etablissement- og Terrænkommandoens faciliteter. Servicecenteret rummer en bred opgaveportefølje med flere specialer, hvor der er fokus på en høj faglighed.
Vi er 44 kolleger, der sidder sammen i et åbent kontorlandskab, fordelt på tre sektioner. Vi arbejder sammen på tværs af sektioner med daglig sparring, da mange af vores opgaver hænger sammen. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø, en fri tone, og en arbejdsplads med stort fokus på trivsel.
De tre sektioner er fordelt således;
• SC1 Frontoffice er den primære indgang for Forsvarets brugere. Her varetages booking og koordinering af alle faciliteter, herunder hotelindkvartering, mødelokaler, undervisningsfaciliteter og skydebaner. Sektionen administrerer desuden tjeneste- og lejeboliger, sagsbehandling af anmodning om civil droneaktivitet ved Forsvarets etablissementer samt håndterer Forsvarets centrale omstilling.
• SC2 Backoffice understøtter Frontoffice og varetager blandt andet kursusadministration, koordinering af øvelser, planlægning af eksterne arrangementer, booking af terræner og overholdelse af lovgivning ved brug af skydebaner. Sektionen håndterer også afregning, IT-understøttelse og udvikling.
• SC3 Betalinger, som denne stilling er placeret i, administrerer Forsvarets lejekontrakter, ind- og udleje af bygninger, arealer og boliger samt forsyningsudgifter. Sektionen håndterer indkøbsrekvisitioner og yder støtte til andre afdelinger med indkøb til blandt andet kantinedrift og rengøring.
Om stillingen i SC3
Dine opgaver vil primært bestå af:
- Oprettelse af indkøbsrekvisitioner for Forsvarets rengøring- og kantinedrift
- Oprettelse af indkøbsrekvisitoner til øvrige områder, som løbende til- og afgår
- Systemmæssig varemodtagelse
- Planlægning med indkøber og bruger om oprettelser, prioritering, ændringer mv.
- Optimering og beskrivelse af processer samt vejledninger
Uden for almindelig arbejdstid skiftes medarbejderne til at håndtere de akutte henvendelser til Etablissements- og Terrænkommandoen, også kaldet vagtordningen. Vagtordningen træder i kraft, når Servicecenteret lukker (mellem kl 14.00 og 17.00 alt efter ugedagen) og frem til kl. 24.00. Der er forventeligt en vagt hver 4. uge.
Om dig
Vi forestiller os, at du har følgende kvalifikationer;
- En administrativ baggrund og gerne erfaring fra en lignende stilling
- God til struktur og til at prioritere opgaver i en travl hverdag
- At du er grundig og systematisk
- God til at skabe netværk og gode relationer
- Du undres og er motiveret til at stille spørgsmål med det formål at skabe forbedringer
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Arbejdsstedet er i Hjørring.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef for SC3 Betalinger, Signe Hurup Christensen på telefon 7281 3442 eller mail fes-chsc3@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du meget velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Cindy Møller Larsen på telefon 3266 5187.
Ansøgningsfristen er den 12. december 2025. Samtaler afholdes i forlængelse heraf. Stillingen skal besættes den 1. januar 2026.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Etablissement – og Terrænkommandoen
Etablissement- og Terrænkommandoen (ETK) støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke.
Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet.
Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.
Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.
• Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark.
• Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.
• Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse Hjørring Kaserne, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2278c286-4d28-4e05-8afc-c17fc01c7f5a