Bliv faglig koordinator i Hjørring Kommunes ældreafdeling

Profilbillede
dato

Myndighed Ældre søger en Faglig Koordinator.
Stillingen er til ansættelse pr.1.januar 2025 eller snarest derefter.

Vi har base på rådhuset i Hjørring, hvor bl.a. Sundhed- Ældre- og Handicapforvaltningen har til huse.

I Myndighed Ældre er vi 22 visitatorer, 2 hjerneskadekoordinatorer, 1 faglig koordinator og en sekretær. Der søges nu endnu en faglig koordinator, som skal indgå i et tæt samarbejde med den nuværende koordinator og øvrige kolleger.
Vi visiterer bl.a. til rehabilitering, personlig pleje, praktisk hjælp samt ældre- og plejeboliger.
Vi benytter omsorgssystemet Cura.

Sundhed, Ældre, Handicapudvalget har udarbejdet følgende vision for området:
”Mest mulig selvstændighed, høj trivsel og fællesskab med andre er afgørende elementer i at kunne leve det liv, den enkelte ønsker sig”.

Myndighed på SÆH arbejder i henhold til denne vision og faglig koordinator i Myndighed Ældre skal bl.a. arbejde med følgende områder for at understøtte visionen:
Sparring med medarbejderne i forskellige borgersager
Udmøntning af ens serviceniveau i hele Hjørring Kommune.
Økonomisk overblik over forbrug (visiterede/leverede ydelser).
Ensartet opgaveløsning blandt medarbejderne i afdelingen.
Revidering af arbejdsgange, pjecer, breve, mm.
Bidrage til at skabe synergi, effektivitet, udvikling samt arbejdsglæde og i øvrigt bidrage konstruktivt ind i organisationen.

Vi vægter dialog, tillid, arbejdsglæde og respekt højt i vores fælles hverdag.

Myndighedsafdelingen arbejder teamopdelt for at sikre bedst mulige betingelser for vores opgaveløsning.
Vi tilbyder:

  • en dynamisk afdeling, hvor du har mulighed for at sætte dit præg på udviklingen
  • dygtige og engagerede kolleger
  • samarbejde med leverandører – såvel private som og kommunale
  • deltagelse i forskellige projekt/arbejdsgrupper
  • meget selvstændigt job med mulighed for personlig og faglig udvikling
Vi forventer bl.a., at du:
  • Har gode evner, såvel mundtligt som skriftligt
  • Har en anerkendende tilgang til kolleger og samarbejdsparter
  • Kan træde i karakter
  • Kan administrere egen tid fornuftigt – og effektivt
  • Kan sætte fokus på økonomidelen i en Myndighedsafdeling
  • Har erfaring som visitator, har gennemgået visitatoruddannelsen og besidder en vis robusthed
Derudover er det rigtigt velkomment, hvis du har kendskab til omsorgssystemet Cura.

Der vil blive planlagt introduktionsforløb ud fra din baggrund og dine behov.

Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, kan du kontakte leder af Myndighed Ældre og Hjælpemidler, Ingelene Schelde på mobiltlf. 4122 5022 eller Faglig Koordinator Ditte Vase, mobiltlf. 4122 5510. 

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes børneattest / straffeattest.

Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.

Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135250

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet