Bliv faglig koordinator hos Forsvaret i Hjørring inden for offentlig indkøb og administration

dato

Søger du nye muligheder inden for indkøb, sagsbehandling og administration

Vi søger en erfaren faglig koordinator med solid offentlig indkøbserfaring til Center for Indkøb i Hjørring, der sammen med dygtige og engagerede kolleger vil være med til at udvikle indkøbsområdet for Etablissement- og Terrænkommandoen til nye højder.

Om os
Etablissement- og Terrænkommandoen (tidligere Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse) leverer et full-service-koncept, hvor opgaverne omfatter:

  • Etablissementsdrift
  • Nybyggeri
  • Vedligehold
  • Miljø- og energiopgaver samt naturpleje, som udføres overvejende via eksterne leverandører.
Vi er den centrale indkøbsfunktion i Etablissement- og Terrænkommandoen og varetager kommandoens samlede indkøbsportefølje – det er alt fra rådgivningsydelser, vedligehold af bygninger, arealpleje, forsyning, inventar, sikringsydelser og facility management.

Vi fungerer som en central servicefunktion for resten af Etablissement- og Terrænkommandoen. Din faste arbejdsplads vil være i Hjørring, men der kan forekomme tjenesterejser til forskellige steder i landet.

Vi kan tilbyde dig:

Et godt arbejdsmiljø præget af en uformel stemning, stor frihed i opgaveløsningen og et stærkt fokus på trivsel og arbejdsglæde

Grundig introduktion og uddannelse, så du bliver godt klædt på til opgaven

Muligheder for faglig og personlig udvikling

Et aktivt fokus på koordinering og sparring både internt i Etablissement- og Terrænkommandoen og på tværs af andre styrelser og kommandoer

Om stillingen som faglig koordinator
Center for Indkøb består af 30 dygtige medarbejdere, organiseret i tre indkøbssektioner samt et driftselement. Her får du en varieret arbejdsdag, hvor du kan samarbejde bredt både internt og eksternt. Som faglig koordinator vil du støtte sektionschefen i ledelsen af sektionens opgaver og sikre, at vores tre sektioner arbejder effektivt sammen om at løse både tværgående og særlige indkøbsopgaver. Din indsats er central for at fremme effektivitet, ressourceudnyttelse og tværgående samarbejde.

Dine hovedopgaver vil inkludere:

  • At tage ansvar for sager og sikre opfølgning på indkøb, så det stemmer overens med sektionens opgaver og prioriteter
  • At understøtte løsning af driftsrelaterede opgaver ved brug af data og sektionschefens prioriteringer
  • At håndtere særlige og tværgående indkøb, herunder bistå med udbudsprocesser via dynamisk indkøbssystem
  • At vejlede og oplære øvrige medarbejdere i sektionen i brugen af SAP og WorkZone
  • At deltage i arbejdsgrupper vedrørende processer og særlige initiativer
  • At bidrage til og eventuelt støtte uddannelse af interessenter i indkøbsprocessen
  • At medvirke til udarbejdelse af ledelse information, forretningsprocesser og performancedata
  • At koordinere med kolleger på tværs af organisationen
  • At etablere og opretholde et godt og konstruktivt samarbejde med kolleger på tværs af Etablissement- og Terrænkommandoen
Om dig
Du har en kontorfaglig uddannelse, for eksempel inden for offentlig administration, eller en anden relevant uddannelse. Det vægtes positivt, at du har solid erfaring med offentlig indkøb, har kendskab til Forsvaret eller Forsvarsministeriets styrelser og kommandoer, samt erfaring med faglig koordinering.

Dit engagement, serviceorientering og motivation træder tydeligt frem, og du er åben for både faglig og personlig udvikling. Som person er du imødekommende og dygtig til at opbygge relationer. Du anerkender betydningen af et godt samarbejde og et sundt arbejdsmiljø, og du er klar til at engagere dig i forandringsprocesser.

Du trives med, at der indimellem er højt tempo, og at du skal håndtere flere opgaver samtidigt samt sætte dig grundigt ind i komplekse sagsgange og manualer. Din måde at håndtere opgaver på er struktureret og analytisk, idet vores styring er datadrevet. Du tænker hele processen igennem for at samle alle tråde og nyder at samarbejde med forskellige typer mennesker, hvor du søger fælles løsninger.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du har spørgsmål er du meget velkommen til, at kontakte sektionschef Charlotte Nørgaard på telefon 2143 8661 eller via e-mail fes-chiks2@mil.dk

Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte Forsvarets Personelkommando, HR-konsulent Pia Knudsen på telefon 3266 5783 eller via e-mail fps-pia@mil.dk

Ansøgningsfristen er d. 13. juni 2025, og vi forventer at holde samtaler løbende. Stillingen forventes besat den 1. september 2025 eller efter aftale.

Du søger stillingen via linket, og vi beder dig vedhæfte din ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Vær opmærksom på, at bilag kun kan vedhæftes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset uden baggrund til at søge stillingen.

Om Etablissement- og Terrænkommandoen
Vi støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke. Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet. Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.

Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.

Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark. Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.

Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.

Læs mere på Ejendomsstyrelsen.dk


Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse Hjørring Kaserne, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/76bacb9b-4cfb-4212-88b2-37a5fc5af9b8

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook