BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du at sætte dit eget præg på din arbejdsdag og udvikling? Vil du være en del af et attraktivt iværksættermiljø, hvor dagene aldrig er ens? Og trives du på en ambitiøs arbejdsplads med fællesskab og en uformel omgangstone. Så har du nu muligheden.
EKKOfonden søger en ny kollega med styr på controlling, bogholderi, fakturering, betalinger, lønkørsel og øvrige administrative opgaver.
Vi tilbyder en spændende stilling, hvor du får stor indflydelse på dit arbejde og din hverdag. I samarbejde med dine kolleger i økonomiafdelingen er du ansvarlig for bogholderiet og administrationen i EKKOfonden samt vores tilknyttede selskaber og samarbejdspartnere.
Vi understøtter og rådgiver blandt andet en række tilknyttede virksomheder, der er i en markant udvikling. Og du kommer derfor helt tæt på et attraktivt iværksættermiljø, hvor du får mulighed for at udvikle dig fagligt.
Vores økonomiteam består foruden dig af en økonomichef, en regnskabschef og tre kolleger i økonomiafdelingen.
I dagligdagen møder du på kontoret 15 engagerede kolleger med kompetencer inden for alt fra kommunikation, ledelsesrådgivning, ejendomsudvikling og IT. Vi er ambitiøse men vi lægger også vægt på et fællesskab, hvor der er højt til loftet og plads til alle.
Du får stor indflydelse på din stilling og udvikling som medarbejder.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Daglig finansbogføring og afstemning af bank
- Debitor- og kreditorbogholderi, herunder betalinger, fakturering, afstemninger
- Måneds-, kvartals- og årsafslutninger
- Lønadministration/lønbehandling for timelønnede og funktionærer
- Momssandsynliggørelse
- Ad hoc administrative opgaver
- Rådgivning inden for økonomistyring og virksomhedsdrift
Vi forventer, at du:
- Har relevant praktisk erfaring med bogholderi, som fx bogholder, regnskabsmedarbejder, revisor, revisorassistent, controller eller lignende
- Har erfaring med lønadministration og lønbehandling eller lyst til at lære det
- Har en god forståelse for ERP-systemer, og har gode IT-færdigheder, herunder Excel
- Har fokus på kvalitet og ordentlighed, og har en naturlig struktureret tilgang til din opgaveløsning
- Er god til dialog med vores samarbejdspartnere, lydhør og er serviceminded
Vi tilbyder:
- Et alsidigt og selvstændigt job i en solid og dynamisk virksomhed i vækst
- Mulighed for fleksibilitet i form af egen indflydelse på arbejdets tilrettelæggelse og mulighed for hjemmearbejde
- Pension, sundheds-, frokost- og morgenmadsordning
- Et uformelt arbejdsmiljø blandt gode og engagerede kolleger
Om EKKOfonden
EKKOfonden er en erhvervsdrivende fond, der er fokuseret på rådgivning til og udvikling af virksomheder samt etablering af ejendomme inden for det socialpædagogiske område.
Vi arbejder til dagligt med ejendomsudvikling, virksomhedsstrategi, udvikling af virksomheder, rådgivning og økonomiadministration.
Vi holder til i unikke rammer i Gjurup lidt uden for Hjørring.
Du kan læse mere om EKKOfonden på vores hjemmeside.
Tiltrædelse
Tiltrædelse: Den 1. januar 2025 eller snarest muligt
Ansøgningsfrist: Den 17. november 2024
Sådan søger du
Send din ansøgning og CV til job@ekkofonden.dk.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Charlotte Hedin på 66442782.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
EkkoErhverv A/S, Magnesmindevej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6142138