BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrationen i Sygehjemmeplejen søger en dygtig og imødekommende administrativ medarbejder til en fast stilling i vores afdeling i Hirtshals.
Samarbejdsevner og kommunikation i højsædet
Vi er en afdeling, hvor vi hjælper hinanden og er afhængige af hinanden. Du vil opleve, at opgaverne varierer, og at vi i fællesskab sikrer, at vi driver en velfungerende afdeling.
Vi er fleksible og dygtige hver især, og vi forventer, at du byder ind med både høj faglighed og gode samarbejdsevner. Det er således vigtigt, at du tager ansvar og har mod på nye udfordringer – både nu og fremover. Vi kvitterer med et positivt og uformelt miljø, hvor vi har det godt sammen fagligt og socialt.
Dit primære mødested vil være i Sygehjemmeplejen Hirtshals. Her arbejder du tæt sammen med især Sygehjemmeplejens planlæggere og afdelingslederen for Sygehjemmeplejen Hirtshals. Mindst én dag om ugen møder du ind på Ålborgvej 94C i Hjørring sammen med dine administrationskollegaer.
Du har god mulighed for sparring om opgaverne, og vi sikrer god oplæring. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage, når du er godt introduceret til opgaverne. Den ugentlige arbejdstid vil være 37 timer eller efter aftale.
Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Aktiv deltagelse i vagtplanlægning for Sygehjemmeplejens personale, herunder ferie- og helligdagsplanlægning og grundplaner.
- Du har ansvar for langtidsplanlægningen og understøttelse af planlæggerne i korttidsplanlægningen. Det kan f.eks. være sparring om den optimale planlægning eller udbydelse af vagter til afløsere.
- Indberetning af lønoplysninger i EG OPTIMA.
- Hjælp til IT, systemer, telefoni mm. i afdelingen.
- Tablets
- Nøglekort til medarbejdere.
- Opgaver vedrørende økonomi, herunder bogføring og økonomiopfølgning.
- Diverse administrative opgaver som varebestilling, print mm.
- Koordinering og sikring af samspil mellem egne opgaver og afdelingens behov.
- Lyst til en stilling, hvor der sjældent er to dage, som er ens.
- Erfaring med administrativt arbejde.
- God talforståelse.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- Evnen til at stå fast, når du ved, du har ret, og samtidig kunne vejlede personalet på en høflig og ordentlig måde.
- Flair for IT-systemer, herunder tablets og telefoner
- Kendskab til løn- og personaleforhold samt overenskomst indenfor sygehjemmeplejen.
- Kendskab til EG OPTIMA.
- Kendskab til ØS indsigt eller erfaring med andre økonomisystemer.
- Gode kommunikative evner og forståelse for den tværfaglige dialog.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Bjarke Hansen på tlf.: 4016 0833.
Ansøgningsfrist den 20/11-2024
Samtaler forventes afholdt den 25 + 26/11-2024.
Ansættelse hurtigst muligt.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6143628