BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret og selvstændig medarbejder til spændende stilling i Kantinernes Back Office!
Om os
I Forsvarets Kantiners Back Office bliver du en del af et dynamisk team på 6 medarbejdere, der arbejder tæt sammen for at støtte ledelsen og de ca. 350 medarbejdere i kantinerne. Vi har et fælles mål om at skabe gode rammer og udvikle vores kantiner, og vi lægger vægt på både individuel dygtiggørelse og et godt samarbejde som team.
Som en del af Back Office vil du få en bred vifte af opgaver, der spænder fra at understøtte kantinernes drift til at bidrage til udviklingen af vores kantiner og støtte områdets ledere og chefer. Vi er et relativt lille team, der arbejder med mange forskellige opgaver, hvilket giver dig mulighed for at opnå et bredt kendskab til Forsvarets Kantiner og resten af Ejendomsstyrelsen.
Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø, og derfor arrangerer vi løbende aktiviteter i teamet for at styrke samarbejdet og trivslen. Vi har en kultur præget af godt samarbejde og fokus på at skabe noget for vores kantiner. Vi søger derfor en medarbejder, der både kan arbejde selvstændigt med egne opgaver og samtidig bidrage positivt til teamet.
Om stillingen
I denne stilling vil dine primære opgaver være at understøtte driften i kantinerne, herunder arbejde med områdets balanced scorecard, som er det væsentligste styringsredskab for Forsvarets Kantiner. Du vil være ansvarlig for opdatering af redskabet, sparring omkring det og udvikling af nye funktioner. Derudover vil du have daglig kontakt med områdets ledelse og have mulighed for at påvirke resultaterne og udviklingen direkte.
Derudover vil du også have ansvar for opgaver som Business Intelligence rapporter, dialog med leverandører, opdatering af kassesystemer samt kontrol af varemodtagelse og materielhåndtering.
I forhold til fast arbejdssted, aftales dette med ansættende leder, og vil afhænge af din bopæl.
Vi tilbyder fleksibilitet i form af mulighed for hjemmearbejdsdage efter aftale med nærmeste leder.
Om dig
Du har gerne en erhvervsfaglig uddannelsesbaggrund, fx cateringspecialist, kok, køkkenleder eller anden erhvervsfaglig uddannelse. Viden om køkken/kantinedrift og administrativ erfaring er en forudsætning for at kunne bestride stillingen.
For at trives i stillingen er det vigtigt, at du har styr på dine opgaver og kan løse dem selvstændigt med konklusioner og løsningsforslag. Samtidig er det afgørende, at du har gode samarbejdsevner og kan bidrage positivt til teamet og støtte ledelsen. Vi forventer en glad og udadvendt kollega, der kan bidrage til vores fælles opgaveløsninger. Du vil også have en vigtig rolle i at understøtte ledelsen med data, så det er vigtigt, at du har styr på dine opgaver og kan præsentere dem troværdigt.
Hvis du har erfaring med driftsstyring, balanced scorecard og har gode samarbejdsevner, så er du den rette kandidat til stillingen.
Vi ser frem til at byde dig velkommen om bord i Kantinernes Back Office!
Ansættelsesvilkår
Afhængig af din baggrund vil du enten blive ansat og aflønnet efter gældende overenskomst for ansatte i staten eller på individuel kontrakt. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg. Dertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Stillingen er en 37 timers fuldtidsstilling inkl. frokostpause og til besættelse pr. den 1. januar 2024 eller efter aftale.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet og du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Kasper Maarup Andersen på telefon 7281 3033.
Har du spørgsmål til løn- eller ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Birgit Jepsen på telefon 7281 9183.
Ansøgningsfristen er den 3. december 2023, og vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte både din ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbeviser. Vær opmærksom på, at bilag skal tilføjes i PDF-format.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS EJENDOMSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse støtter og servicerer militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke. Vores ansvarsområde omfatter nybyggeri, vedligehold og facility management i form af bl.a. rengøring, kantine og arealpleje. Desuden varetager vi miljø- og energiopgaver og naturpleje af Forsvarets terræner.
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet. Ejendomsstyrelsen er en mangfoldig arbejdsplads, der er båret af stærke fag- og viden fællesskaber.
Du kan læse mere på www.Ejendomsstyrelsen.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej , 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944944