Vil du være med til at levere professionel og engageret sagsbehandling i Servicecenterets Backoffice ved Etablissement- og Terrænkommandoen? Vil du gøre noget ekstra for at levere en god service og koordinering på tværs for vores brugere og dine kollegaer i en kompleks organisation?
Så er du den vi søger!
Om os
Velkommen til Servicecenteret.
Vores vision er, det skal være nemt at være kunde ved Etablissements- og Terrænkommandoen.
Servicecenteret er ”single point of contact” for Forsvarets brugere, når der er behov for brug af Forsvarets faciliteter. Servicecenteret rummer en meget bred opgaveportefølje med flere specialer, hvor vi holder fokus på en høj faglighed.
Back-office er en støttende sektion til alle opgaver i sektion Front-office, som er den primære indgang for Forsvarets brugere. I Backoffice varetages kursusadministration, koordinering af større øvelser og aktiviteter i Forsvaret, samt planlægning og koordinering af eksterne arrangementer. Backoffice varetager ligeledes booking af terræner samt sikring af lovgivningen i brugen af skydebaner. Alle bookinger og arrangementer afregnes ligeledes i Backoffice. Til sidst håndteres det administrative, samt drift og udviklingen af Servicecenterets IT understøttelse.
Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, en fri tone og en arbejdsplads med stort fokus på trivsel og arbejdsglæde for både den enkelte medarbejder, men også som et samlet Servicecenter.
Vi har fleksible arbejdsforhold, hvor du selv kan være med til, at bestemme din arbejdstid inden for Servicecenterets rammer. Vi mener, det er vigtigt, at understøtte en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv. Hos os er din udvikling vigtig og i fokus.
I hele Servicecenteret vil du få 44 kollegaer. Vi sidder i ét stort kontor, hvor vi dagligt sparre på tværs af sektioner og teams, da mange of vores opgaver hænger sammen.
Om stillingen:
Stillingen er placeret i sektionen SC2 Backoffice.
Vi oplever en stigning i brugen af Forsvarets faciliteter og vores vigtigste opgave er, at sikre brugerne de rigtige faciliteter efter en korrekt prioritering.
Opgaven består i:
- Koordinering og booking af indkvartering til store grupper med forskellige uddannelsesmæssige behov på alle Forsvarets etablissementer.
- Sikre samspillet mellem mange sideløbende bookinger og sikre korrekt prioritering af faciliteterne i samarbejde med Forsvarskommandoen.
- Sikre bindeledet i koordineringen og relationerne, som er det afgørende for at lykkedes med opgaverne.
Servicecenteret har åbent 24/7 365 dage om året. Uden for Servicecenterets åbningstid skiftes vores medarbejdere til at håndtere de akutte henvendelser til Etablissement- og Terrænkommandoen. Vagtordningen træder i kraft, når Servicecenteret lukker og frem til kl. 24.00. Vagten er en rådighedsvagt, som kan håndteres i eget hjem, og du kan forvente en vagt hver 4. uge.
Om dig:
Vi forestiller os, du har en kontoruddannelse eller erfaring med administration og service, med følgende kvalifikationer og menneskelige egenskaber:
- Nysgerrig for at skabe endnu bedre service til Etablissement- og Terrænkommandoen brugere og kunder inden for de givne rammer.
- Kan arbejde selvstændigt, men også indgå i forskellige samarbejdsrelationer da vidensdeling på tværs er vigtigt for os.
- God til, at strukturere og prioritere dine opgaver i en travl hverdag.
- Udviklings- og omstillingsparat.
- God til at formulere dig på skift og i tale og gode IT færdigheder, herunder Office pakken.
- Grundig og systematisk, hvor struktur i opgaveløsningen er afgørende i større bookingopgaver med mange brugere involveret.
- Trives med opgaver af hastende karakter og der ved afvigelse af planlagte opgaver
- Oplever en samlet afdeling med mange forskellige funktioner og profiler som en styrke.
- Motiveres af at komme i mål sammen med dine kollegaer.
- Interesseret i at skabe dig et netværk og gode relationer på tværs af organisationen.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Arbejdsstedet er i Hjørring.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerchef for Servicecenteret Signe Bøjet Jensen på 7281 3980 eller på mail fes-chsc@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson, Personelkommandoen på 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 18. juni 2025. Vi holder samtaler løbende, så hvis stillingen har fanget din interesse, modtager vi gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket nederst på siden. Skriv gerne i hvilken sektion du ønsker at være fagligt koordinerende i.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Etablissement- og Terrænkommandoen
Etablissement- og Terrænkommandoen støtter og servicerer de militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke, og vores ansvarsområde omfatter således både nybyggeri, vedligehold samt facility management i form af bl.a. rengøring, kantinedrift og arealpleje. Vi varetager desuden en lang række miljø- og energiopgaver samt naturpleje af Forsvarets skyde- og øvelsesterræner.
Etablissement- og Terrænkommandoen har ca. 2,4 millioner kvadratmeter bebyggelse i vores portefølje og forvalter ca. 32.000 hektar naturområder, øvelsesterræner mv.
Etablissement- og Terrænkommandoen har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/2b4198a8-00dc-4ec5-a5ee-d101adcd4e26