BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ole tager sine piller med resten af morgenkaffen. I ønsker hinanden en skøn dag og afslutter skærmopkaldet. De online morgenbesøg stilner af for dig og kollegerne. Her til morgen var der en fejlmelding på 2 digitale medicindispensere. Du skal derfor ringe de 2 borgere op, som bruger dispenserne for at se, om I sammen kan løse problemet over telefon eller du skal afsted i bil. Din kollega fortæller, at hun er spændt på eftermiddagens møde med Helle, som skal have et socialpsykiatrisk, forebyggende og rehabiliterende online forløb og derfor skal lære både teknikken og jer i E-teamet at kende.
Kan du se dig selv i ovenstående scenarie?
Så læs mere om opgaven her
E-Team er en helt ny tværfaglig enhed i Hjørring Kommune, som går på tværs af sundhed- ældre- og handicapområdet. Formålet med enheden er at samarbejde med borgere gennem teknologiske og digitale løsninger. Etablering af E-Team skal imødekomme kommunes udfordring med flere opgaver og færre hænder samt den stigende efterspørgsel fra borgere i kommunen, som ønsker mere uafhængighed og løsninger, der giver dem mulighed for at klare mere på egen hånd.
Dine opgaver vil være:
- At opsætte og drifte relevante teknologier som fx en medicinrobot.
- At levere den sundhedsfaglige indsats med digitalt fortegn gennem fx skærmopkald til borgere.
- At samarbejde på tværs af organisationen, for at sikre sammenhængskraft for borgeren.
- At arbejde rehabiliterende ved hjælp af en teknologi.
- At opbygge personlig og organisatorisk læring, mens du sammen med team og organisation udvikler den digitale service.
- At være med til at udvikle nyt i forening og med respekt for de eksisterende enheder og arbejdsgange.
Det du byder ind med
Du er uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent og du er i stand til at aktivere din faglighed gennem digitale redskaber. En del af jobbet er at udføre og understøtte kerneopgaven på nye måder, hvilket kræver, at du er udviklingsorienteret og trives i en foranderlig opgaveløsning og hverdag generelt.
Det er en fordel, hvis du allerede har erfaring med at arbejde i en kommunal kontekst, så du har kendskab til eks. sygehjemmepleje, plejecentre og dokumentationsopgaven i Cura. Det vil også være interessant, men ikke et krav, hvis du har erfaring med at arbejde inden for det socialpsykiatriske område. Først og fremmest skal du dog have interesse for at sætte dig ind i fagområdet – med hjælp fra mange dygtige kolleger.
For os er din indstilling og tilgang det vigtigste. I din ansøgning kan du eks. beskrive:
- Hvordan du omsætter dine kompetencer på en måde, som støtter borgeren i at være så aktiv i eget liv som muligt.
- Dine erfaringer med eller forestillinger om, at være med til at opbygge et helt nyt team ift. opgaveløsning, arbejdsgange, relationer og kultur.
- Din motivation for at arbejde med digitale og teknologiske løsninger.
- Eksempler på dit mod til at afprøve nye idéer sammen med borgere og kolleger – altså at udfordre ”det vi plejer” og ”det vi tror” – også når det ikke altid går godt.
Vi søger en medarbejder til E-teamet, som er en tværfaglig i Sundhed- Ældre- og Handicapforvaltningen. E-teamet består af 9 kolleger fordelt på sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, en pædagog, en leder, samt en IT-supporter, der understøtter teamet rent teknisk.
Stillingen er en fast fuldtidsstilling. E-teamets opgaver ligger fra 7-23 alle dage og arbejdstiden tilrettelægges, så den stemmer overens med borgernes behov. Det betyder, at din arbejdstid også vil være i weekender, om aftenen og på helligdage. Et eksempel kunne være 1 ugentlig aftenvagt samt hver 3. weekend.
E-teamet planlægger sin arbejdstid via ønskeplaner, så medarbejderne selv ønsker en del af deres vagter og har fleksibilitet ift. at bytte vagter indbyrdes.
Stillingerne kræver, at du har kørekort. Kommunens biler og elcykler kan bookes til transport. Den primære kørsel foregår dog i egen bil, som du dermed skal have til rådighed.
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Morten Højholt på mail: mh@hjoerring.dk eller på tlf.: 2440 4521
Forud for endelig ansættelse i stillingen indhentes børneattest / straffeattest.
Ansøgningsfrist den 8. november 2024.
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127089