Bliv en del af Hjørring Kommunes innovative E-Team og sæt skub i digital sundhedspleje

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ole tager sine piller med resten af morgenkaffen. I ønsker hinanden en skøn dag og afslutter skærmopkaldet. De online morgenbesøg stilner af for dig og kollegerne. Her til morgen var der en fejlmelding på 2 digitale medicindispensere. Du skal derfor ringe de 2 borgere op, som bruger dispenserne for at se, om I sammen kan løse problemet over telefon eller du skal afsted i bil. Din kollega fortæller, at hun er spændt på eftermiddagens møde med Helle, som skal have et socialpsykiatrisk, forebyggende og rehabiliterende online forløb og derfor skal lære både teknikken og jer i E-teamet at kende.

Kan du se dig selv i ovenstående scenarie?
Så læs mere om opgaven her
E-Team er en helt ny tværfaglig enhed i Hjørring Kommune, som går på tværs af sundhed- ældre- og handicapområdet. Formålet med enheden er at samarbejde med borgere gennem teknologiske og digitale løsninger. Etablering af E-Team skal imødekomme den stigende efterspørgsel fra borgere i kommunen, som ønsker mere uafhængighed og løsninger, der giver dem mulighed for at klare mere på egen hånd.

Dine opgaver vil være:

  • At tænke og handle på tværs af organisationen for at sikre sammenhængskraft for borgeren.
  • At arbejde rehabiliterende ved hjælp af en teknologi.
  • At levere den sundhedsfaglige og pædagogiske indsats med digitalt fortegn.
  • At sætte dine kompetencer i spil samtidig med, at du specialiserer dig inden for relevante teknologier.
  • At være garant for, at teknologien bruges sammen med borgere, for hvem det giver mening og med respekt for deres muligheder for at anvende teknologi.
  • At opbygge personlig og organisatorisk læring, mens du sammen med team og organisation udvikler den digitale service.
  • At være med til at udvikle nyt i forening og med respekt for de eksisterende enheder og arbejdsgange.
Det du byder ind med
Du er uddannet sygeplejerske, ergoterapeut, social- og sundhedsassistent, pædagog eller anden relevant uddannelse og du er i stand til at aktivere din faglighed gennem digitale redskaber. En del af jobbet er at udføre og understøtte kerneopgaven på nye måder, hvilket kræver, at du har stærke samarbejdskompetencer, er udviklingsorienteret og trives i en foranderlig opgaveløsning og hverdag generelt.

Det er en fordel, hvis du allerede har erfaring med at arbejde med digitale løsninger og velfærdsteknologi inden for dit fag. Men ellers skal du have interesse for at sætte dig ind i fagområdet – med hjælp fra mange dygtige kolleger.

For os er din indstilling og tilgang det vigtigste. I din ansøgning kan du eks. beskrive …
… hvordan du omsætter dine kompetencer på en måde, som støtter borgeren i at være så aktiv i eget liv som muligt.

… dine erfaringer med eller forestillinger om, at være med til at opbygge et helt nyt team ift. opgaveløsning, arbejdsgange, relationer og kultur.

… din motivation for at arbejde med digitale og teknologiske løsninger.

… eksempler på dit mod til at afprøve nye idéer sammen med borgere og kolleger – altså at udfordre ”det vi plejer” og ”det vi tror” – også når det ikke altid går godt.

Mere om stillingerne og din nye arbejdsplads
Vi søger 9 medarbejdere, som vil udgøre det tværfaglige E-Team. Derudover er der ansat en leder, som indgår i det daglige arbejde samt en IT-supporter, der understøtter teamet rent teknisk.

E-Team har ledelsesmæssigt reference til Myndighedschefen og kommer til at indgå i tæt samarbejde med andre områder som eks.  Sygehjemmeplejen, Socialpsykiatrien og Myndighed på Ældre- og Handicapområdet. E-teamet arbejder inden for rammerne af Servicelovens paragraf 82 a-c, 83, 83a, 85 og Sundhedslovens paragraf 138.

Stillingerne er faste fuldtidsstillinger og teamet skal selv tilrettelægge arbejdstiden, så det stemmer overens med borgernes behov. I takt med etablering af teamet og udvikling af digitale ydelser vil din arbejdstid også være i weekender, om aftenen og på helligdage alt efter opgaveporteføljen.  

Arbejdspladsen vil ligge centralt i Hjørring med mulighed for parkering.
Stillingerne kræver, at du har kørekort. Kommunens biler og elcykler kan bookes til transport, men det kan også blive nødvendigt, at du stiller eget køretøj til rådighed.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Morten Højholt på hverdage mellem kl. 15.30-16.00 på tlf. 24404521 eller på mail mh@hjoerring.dk

Ansøgningsfrist den 13. juni 2024. Samtaler forventes afholdt i uge 25.

Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.

Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Sct. Knuds Park 3, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6055155

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook