I Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse ønsker vi at styrke vores indsats på det digitale område og vores anvendelse af digitale værktøjer og platforme.
Derfor søger vi fire nye kollegaer med stærke digitale profiler, som kan bidrage til at opdatere og fastsætte digitale mål, implementere vores digitale værktøjskasse og omsætte denne til konkret forretningsmæssig værdi.
Som en del af vores team vil du få mulighed for at arbejde tæt sammen med kollegaer med bred digital kompetence. Som digital forretningsudvikler vil du få en central rolle i at præge og definere, hvordan vi anvender og udvikler vores digitale løsninger. Derfor er der store muligheder for at gøre en forskel. Vi søger fire nye kollegaer. To faste medarbejdere og to medarbejdere til projektstillinger på 12 måneder.
Hvem er du?
Vi søger kollegaer der ønsker at være en del af vores udviklingsrejse over de kommende år. Hvor du er i din karriere, er ikke afgørende – det vigtigste er, at du er klar til at bidrage til vores arbejde og være en del af et team, der kontinuerligt udvikler sig.
Som kandidat ser vi gerne, at du har følgende:
- Teknisk indsigt med fokus på systemkonfiguration, udvikling og værktøjsudnyttelse
- Erfaring med SAP eller MS Office-platformen på udviklingsniveau er en fordel, men ikke et krav
- Kompetener til at arbejde tæt sammen med forretningen og forstå de organisatoriske behov
- Åbenhed for at udvikle dig på nye digitale områder og tage ansvar for implementering og optimering af løsninger
- En relevant uddannelse
Du vil blive en del af vores sektion for forretningsudvikling, hvor vi er 21 engagerede kollegaer fordelt på to teams. Som en mindre styrelse under Forsvarsministeriet har vi et bredt ansvar for udviklingen og udnyttelsen af den samlede digitale platform, som Regnskabsstyrelsen anvender. Vi har alle vores specialeområder, men arbejder tæt sammen, både fagligt, kollegialt og udviklingsmæssigt, for at optimere vores løsninger og processer.
Vi kommer primært til at fokusere på to centrale platforme, så hvis du har særlige kompetencer inden for disse platforme, vil vi opfordre dig til at uddybe dette i din ansøgning. Hvis du ikke har erfaring med disse specifikke platforme, men er teknisk dygtig og motiveret for at lære, hører vi også gerne fra dig.
Vores platforme:
- SAP/ERP forretningsunderstøttelse
SAP er hjertet i vores forretningsprocesser, og vi arbejder især med GRC-modulet, som understøtter kontrol- og verifikationsopgaver. For nylig er GRC-modulet blevet implementeret i Forsvaret og er forankret i Regnskabsstyrelsen. Der er et stort potentiale i at udnytte modulerne til at optimere vores processer, og vi søger derfor en teknisk stærk profil, som kan hjælpe med at forankre og videreudvikle SAP-platformen, særligt med fokus på GRC-modulet.
- MS Office platformen, herunder SharePoint
Microsoft Office og SharePoint udgør en central del af vores digitale hverdag. Vi anvender i dag alle de funktioner, som platformen tilbyder, og vi har ambitioner om at videreudvikle og optimere vores brug af værktøjerne. I denne forbindelse står vi over for en række omlægninger af skabeloner og SharePoint-sites, som vi ønsker at udvikle og innovere. Vi søger derfor en udviklingsorienteret kollega, der er klar til at arbejde hands-on med konfiguration og tilpasning af disse værktøjer, herunder brug af VBA og scripts.
Ansættelsesvilkår
Du vil blive ansat og aflønnet efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og ansatte i staten.
Derudover vil der afhængigt af kvalifikationer være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Ansættelsesområdet er Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder og institutioner.
Dit daglige arbejdssted er Hjørring.
Som ansat under Forsvarsministeriet er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder blandt andet, at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne i hele din ansættelsesperiode.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har lyst til at høre mere om stillingen, eller der er noget du er i tvivl om, så kontakt os for en uforpligtende og naturligvis fortrolig snak. Du kan kontakte forretningsudviklingschef Johnny Vad på 51 16 93 89 eller udviklingschef Karl Johan Jørgensen på 72 81 07 04. Vi ser frem til at høre fra dig.
Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse Bianca på 23 66 55 35.
Ansøgningsfristen er søndag d. 9. februar 2025, og samtaler forventer vi at afholde løbende.
Stillingen er til besættelse den 1. marts 2025 eller hurtigst muligt derefter.
Du opfordres til at vedlægge dokumentation for relevant uddannelse.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse holder til i Hjørring og har ca. 250 medarbejdere med en bred civil baggrund. Vi sørger for regnskaber, betalinger, lønadministration og bogføring for hele ministeriets koncern. Samtidig hjælper vi vores kunder – de andre styrelser og myndigheder – med at styrke deres kontrolmiljø og sikre en solid økonomistyring. Vi arbejder
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/08227ccc-ecef-4bf5-9d25-6c896950e892