Bliv administrativ medarbejder i ledelsessekretariatet hos Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring

dato

Trives du med mange forskellige opgaver i løbet af dagen? Har du fokus på detaljen, er du struktureret og serviceminded– også når tempoet er højt? Så er du måske vores nye kollega i Ledelsessekretariatet i Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse.

Om os

Som administrativ medarbejder bliver du en vigtig del af Ledelsessekretariatet, som i dag består af fem engagerede kolleger. Vi har en central rolle i at understøtte direktionen, samt resten af organisationen og vi løser en lang række forskellige administrative og koordinerende opgaver. Vores kunder dækker en bred vifte af både medarbejdere, ledere, samt eksterne og vi har altid fokus på at være imødekommende og finde løsninger.

Hos os får du:

  • Et uformelt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og lægger vægt på samarbejde og trivsel
  • Fleksible rammer og gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • En hverdag, hvor du kan gøre en reel forskel for både kolleger og Forsvaret som helhed
Om stillingen

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Fordeling af digital post til hele Forsvaret og sikre, at sager kommer de rigtige steder hen
  • Varetagelse af journalisering som administrator og superbruger af journaliseringssystemet WorkZone
  • Understøtte styrelsen med forskellige administrative og praktiske opgaver på tværs af huset
  • Planlægge og gennemføre interne arrangementer og aktiviteter
  • Indkøb for styrelsen herunder også løbende kontrol og opfølgning
Arbejdsdagen er varieret og du vil få en bred kontaktflade, både internt i Regnskabsstyrelsen og på tværs af Forsvarets myndigheder.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse inden for administration, det kan være en kontoruddannelse inden for administration eller en professionsbachelor inden for offentlig administration. Derudover forestiller vi os at du:

  • Er struktureret og grundig med blik for detaljen
  • Kan holde styr på mange opgaver på én gang – og får dem fulgt til dørs
  • Er serviceminded, imødekommende og trives i et miljø, hvor samarbejde og hjælpsomhed er i højsædet
  • Har arbejdet med journalisering eller har kendskab til arbejde i WorkZone, (er ikke et krav)
  • Kommunikerer klart, positivt og konstruktivt – såvel skriftligt som mundtligt
  • Er fortrolig med at arbejde med følsomme oplysninger og udviser høj grad af diskretion og professionalisme
  • Rutineret bruger af Office pakken og god forståelse for at sætte dig ind i nye systemer
Det vigtigste for os er, at du udviser initiativ og har lyst til at arbejde med både store og små opgaver. Samtidig er du engageret og bidrager positivt til vores uformelle og gode arbejdsmiljø.

Ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker i henhold til den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hjørring

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.


Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Anja Klitgaard-Hermansen på telefon 72 81 08 14 eller mail frs-chlesek@mil.dk

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Jakob Brix Jensen på telefon 29 60 63 67.

Ansøgningsfristen er den 28. oktober 2025 og samtaler forventes afholdt i forlængelse heraf.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse
Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse holder til i Hjørring og har ca. 250 medarbejdere med en bred civil baggrund. Vi sørger for regnskaber, betalinger, lønadministration og bogføring for hele ministeriets koncern. Samtidig hjælper vi vores kunder – de andre styrelser og myndigheder – med at styrke deres kontrolmiljø og sikre en solid økonomistyring. Vi arbejder også på at gøre processerne smartere med videndeling og automatisering, og vi lægger stor vægt på samarbejde og faglig kvalitet.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8fa21294-eb33-4bac-8048-e50345235373

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet