Bjergby Autoværksted gennem to generationer

Foto: Brødreparret foran autoværkstedet .
Profilbillede
dato

Thomas Edslev Christensen (44 år) og Claus Edslev Christensen (41 år) er anden generation i Bjergby Autoværksted.

Thomas står for salg af nye og brugte biler, reservedele og bogholderiet. Claus er værkfører og står for værkstedet og skadescentret.

”Bjergby Autoværksted blev grundlagt i 1974 af vores far, Hans Martin Christensen. Claus startede i firmaet i år 2000 og jeg har været ansat i firmaet siden 2005. Vi overtog firmaet i 2014 efter vores far, som dog stadig har sin daglige gang i firmaet,” fortæller den ældste bror. 

Da Hans startede virksomheden sammen med sin kone Anna Grethe, der også i dag står for administrationen, var fokus på autoværkstedet og på salg af brugte biler.

I dag er produktudbuddet noget større. 

”Vi driver autolakering, skadecenter, mekanisk værksted, samt servicering af alle bilmærker. Desuden har vi salg af brugte biler og så er vi nyvognsforhandler af Mitsubishi,” forklarer Thomas og fortsætter:

”Lige nu har vi lige lanceret den helt nye Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – Plug-in Hybrid, og inden for de næste to år forventer vi to helt nye modeller fra Mitsubishi.”

På grund af deres placering i Bjergby ved Hjørring og tæt på Hirtshals har de også en del norske kunder.
På grund af høje priser i Norge, kan det godt betale sig, at få bilen repareret i Danmark.

De er også vokset betragteligt på antallet af medarbejdere i virksomheden.

”Hos Bjergby Autoværksted er vi et godt team på otte medarbejdere, der hver dag, i fællesskab, sætter vores kunder i centrum og giver dem god service og rådgivning, når de kommer og besøger os,” understreger Thomas. 

Han fremhæver, at de vigtigste ting for ham er, at ingen dage er ens og de mange glade kunder, som de gør alt for at give den bedste service.

For Thomas er en typisk dag noget med at ordne bogholderiet, bestille reservedele og præsentere nye og brugte biler for vores kunder, samt klargøring af biler.
Claus’ hverdag består typisk af værkstedsarbejde samt kundemodtagelse ved værkstedet og skadecenteret.

Og for begge brødre er det vigtigt, at det er kunderne, som de er der for i deres daglige arbejde.

”Hos Bjergby Autoværksted gør vi hver eneste dag alt for, at kunderne skal føle sig velkommne og få verdens bedste service, uanset om det er lakering, serviceeftersyn, mekaniske problemer, skader eller køb af ny Mitsubishi eller en brugt bil. Claus og jeg lægger begge stor vægt på, at vi hver eneste dag kan have følelsen af at vi giver vores kunder en god oplevelse af at besøge vores virksomhed,” siger Thomas Edslev Christensen.

Besøg brødrenes autoværksted på Navervænget 1 i Hjørring, på deres hjemmeside eller på Facebook.

Dette indhold er annoncørbetalt og er produceret i samarbejde med en annoncør.
Kilde: Thomas og Claus Edslev Christensen // Bjergby autoværksted