Arbejdsmiljøinspektør med gode samarbejdsevner

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at styrke arbejdsmiljøet i en administrativ styrelse og bidrage med løbende vedligeholdelse og udvikling af arbejdsmiljøet?
Vi leder efter dig, som kan samarbejde på tværs, arbejde struktureret og har flair for kommunikation og håndtering af mange forskellige situationer.

Som arbejdsmiljøinspektør bidrager du med rådgivning til ledelsen og arbejdsmiljøorganisationen, og du fungerer som arbejdsmiljøkoordinator for arbejdsmiljøudvalget.

Om os

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse er én af seks styrelser i Forsvaret og har til huse på Hjørring Kaserne, hvor vi udfører administrative opgaver for hele koncernen. Vi er organiseret i fire afdelinger med mere end 250 medarbejdere. Der er en bred sammensætningen af medarbejdere, og miljøet er præget af høj faglighed og samarbejde. Der bliver lagt stor vægt på vores medarbejderes trivsel, udvikling, involvering og tilbyder en høj grad af fleksibilitet – en god work life balance.

Du kommer til at indgå i en sektion med 10 kollegaer, der bl.a. løser opgaver vedr. pas- og visumadministration, administration til støtte for Hjemmeværnets frivillige, bruger- og rettighedsstyring for MITID, militær sikkerhed, intern logistik samt uddannelse og træning af regnskabsmedarbejdere og kasserere til udsendelse.



Om stillingen

Dit arbejde som rådgiver består af en bred vifte af opgaver omhandlende rådgivning og vejledning og udarbejdelse af materiale med udgangspunkt i styrelsens behov og det kontinuerlige forebyggende arbejde inde for arbejdsmiljø.

Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde, hvor vi tilbyder varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø.

Dine primære opgaver vil være:
• Rådgivning og vejledning af styrelsens medarbejdere vedr. ergonomi, hjælpemidler samt kontorforhold, herunder nødvendig rekvirering

• Anmeldelse af arbejdsskader

• Tovholder på arbejdsmiljømøder (dagsorden og aktioner) samt bidrag til SU, herunder årlig arbejdsmiljødrøftelse

• Udarbejde og vedligeholde diverse arbejdsmiljøbestemmelser, herunder oversigter, vejledninger, hjemmeside, nyhedsbreve m.v.

• Medvirke ved APV-undersøgelser og fastlæggelse af handleplaner på det fysiske område

• Koordinator på rapportering til koncernens arbejdsmiljøelement

• Samarbejde med andre arbejdsmiljøelementer på kasernen

Det må forventes, at du på et tidspunkt kan støtte andre områder i sektionen alt efter dine interesser og behov.


Om dig

Vi forventer, at du har stor interesse for arbejdsmiljøområdet og gerne tidligere i din karriere har virket i en arbejdsmiljøfunktion. Det er ikke et ubetinget krav, men ønskeligt, at du har de formelle uddannelser inden for området. Uddannelse i coaching og konflikthåndtering vil også være en fordel.

Samtidig er du løsningsorienteret, dygtig til at prioritere og god til at samarbejde på tværs af organisationen, hvorfor det også er vigtigt at lære hele organisationen at kende I dit arbejde skal du bruge en stor helhedsforståelse og med den skabe den rette balance i din rådgivning og dialog med ansatte, chefer og øvrige interessenter

I opgaveløsningen er du struktureret og forudseende, og du kan arbejde selvstændigt med egne opgaver.

Vi forventer, at du har et stort engagement, og at du har gode kommunikationsevner i både skriftlig og mundtlig formidling.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten) eller den til enhver tid gældende relevant overenskomst.

Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område, er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforholdet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Har du fået lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef, Claus S. Pedersen på telefon 7281 0736.

Har du spørgsmål til løn- eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse HR-konsulent, Pia Knudsen på telefon 7291 9144.

Ansøgningsfristen er den 1. december 2023. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Vi vil bede dig om at søge via linket. For at komme i betragtning, bedes du vedhæfte ansøgning, CV, uddannelsesbeviser mv.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej , 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947699

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook