Har du blik for udvikling og effektiv ressourceanvendelse samtidig med at service, er den vigtigste faktor? Motiveres du af at gøre en forskel for dine kollegaer samt skabe værdi i en kompleks og dynamisk organisation?
Så er du den vi søger!
Om os
Velkommen til Servicecenteret.
Vores vision er, det skal være nemt at være kunde ved Etablissements- og Terrænkommandoen.
Servicecenteret er ”single point of contact” for Forsvarets brugere, hvis der er behov for brug af Forsvarets faciliteter. Servicecenteret rummer en meget bred opgaveportefølje med flere specialer, hvor der er fokus på en høj faglighed.
Vi er opdelt i tre sektioner, SC1 Front Office, SC2 Back Office og SC3 Betalinger.
SC1 Front Office er den primære indgang for alle forsvarets brugere. Her varetages booking af alle forsvarets faciliteter. Det er både hotelindkvartering, mødelokaler og undervisningsfaciliteter samt skydebaner. Herudover administreres Forsvarets tjeneste- og lejeboliger samt ansøgning om civil droneaktivitet. Sektionen er også ansvarlig for håndtering af forsvarets centrale omstilling.
SC2 Backoffice er støttende til alle opgaver i SC1 Front Office. Her varetages kursusadministration, koordinering af større øvelser og aktiviteter i forsvaret, samt planlægning og koordinering af eksterne arrangementer. Backoffice varetager ligeledes booking af terræner samt sikring af lovgivningen i brugen af skydebaner. Alle bookinger og arrangementer afregnes i Backoffice. Til sidst håndteres det administrative, samt driften og udviklingen af Servicecenterets IT understøttelse.
SC3 Betalinger administrerer forsvarets lejekontrakter på den økonomiske del. Dette på forsyningsudgifter, ind- og udleje af bygninger, arealer og tjeneste – og lejeboliger. Sektionen håndtere alle indkøbsrekvisitioner på førnævnte områder samt indkøb til kantinedrift og rengøring. Der følges op på økonomien og kontrakterne for at sikre controlling, regulering og håndtering heraf.
Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, en fri tone og en arbejdsplads med stort fokus på trivsel og arbejdsglæde for både den enkelte medarbejder men også som et samlet Servicecenter.
Vi har fleksible arbejdsforhold, hvor du selv kan være med til, at bestemme din arbejdstid inden for Servicecenterets rammer. Vi mener, det er vigtigt, at understøtte en god balance imellem dit arbejdsliv og dit privatliv. Hos os kan du udvikle dig i dit eget tempo.
I hele Servicecenteret vil du få 44 kollegaer. Vi sidder i ét stort kontor, hvor vi dagligt sparre på tværs af sektioner og teams, da mange of vores opgaver hænger sammen på en eller anden måde.
Om stillingen
Stillingen er placeret i sektionen SC2 Backoffice i teamet Administration og Udvikling.
Vi søger en analytisk og udviklingsorienteret medarbejder, der kan bidrage til udviklingen af Servicecenterets systemer, processer og datagenerering.
Du får en central rolle på tværs af Servicecenterets 3 sektioner og får en bidragende rolle i mange projekter og arbejdsgrupper på tværs i Etablissement- og Terrænkommandoen.
Din rolle er afgørende for Servicecenterets udvikling. For at kunne se mulighederne og potentialerne for udvikling og forbedring kræver det, at du selv er en del af at løse opgaverne i Servicecenteret. På den måde kan du se tendenserne og vurdere, hvor i opgaverne og samarbejdet med vores decentrale struktur på Forsvarets Etablissementer, vi kan forbedre vores service og fælles opgave for forsvarets brugere. Du skal arbejde med at forbedre servicen for Forsvarets brugere, vores kolleger rundt i landet og mellem dine kolleger i Servicecenteret.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Analyse og optimering af arbejdsgange og ressourcestyring
- Udvikling og implementering af initiativer, der sikrer et højt serviceniveau
- Sparring med ledelsen om strategisk udvikling af afdelingen
- Tværgående samarbejde i Etablissement- og Terrænkommandoen for at sikre helhedsorienterede løsninger
- Identifikation af optimeringspotentialer gennem data på tværs
- Udvikling af systemunderstøttelse og dermed datagenerering til anvendelse i analyse og databaseret drift
Servicecenteret har åbent 24/7 365 dage om året. Uden for Servicecenterets åbningstid skiftes vores medarbejdere til at håndtere de akutte henvendelser til Ejendomsstyrelsen. Vagtordningen træder i kraft når Servicecenteret lukker og frem til kl. 24.00. Vagten er en rådighedsvagt, som kan håndteres i eget hjem, og du kan forvente en vagt hver 4. uge.
Om dig
Vi forestiller os, du har en administrativ baggrund og gerne erfaring fra lignende stilling.
Forsvaret har nogle faste rammer vi arbejder indenfor, så det er vigtigt, du ser muligheder frem for begrænsninger.
For at klare dig godt i denne stilling kan du nikke genkendende til følgende:
- Du har erfaring med udviklings- og optimeringsprocesser, gerne fra en større organisation.
- Du ved service er nøgleordet og ikke bare et vilkår.
- Du er hele tiden nysgerrig for at skabe endnu bedre rammer for Servicecenterets opgaveløsning og service til Etablissement- og Terrænkommandoens brugere og kunder.
- Er analytisk stærk og kan omsætte til konkrete handlinger i Servicecenteret.
- Du kan både arbejde selvstændigt, men også indgå i forskellige samarbejdsrelationer da vidensdeling på tværs er vigtigt for os.
- Du er god til, at strukturere og prioritere dine opgaver i en travl hverdag.
- Du er god til, at skabe dig et netværk og gode relationer.
- Du undres og tør stille spørgsmål til vores processer med det formål at skabe forbedringer.
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Afhængigt af dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Arbejdsstedet er i Hjørring.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Kontakt og ansøgning
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Centerchef for Servicecenteret Signe Bøjet Jensen på 7281 3980 eller på mail fes-chsc@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Mia Nordbeck Carlsson, Personelkommandoen på 3266 5716.
Ansøgningsfristen er den 18. juni 2025. Vi holder samtaler løbende, så hvis stillingen har fanget din interesse, modtager vi gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket nederst på siden. Skriv gerne i hvilken sektion du ønsker at være fagligt koordinerende i.
I forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Etablissement- og Terrænkommandoen
Etablissement- og Terrænkommandoen støtter og servicerer de militære operative enheder og øvrige myndigheder under Forsvarsministeriet. Vi er ansvarlig for at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for deres virke, og vores ansvarsområde omfatter således både nybyggeri, vedligehold samt facility management i form af bl.a. rengøring, kantinedrift og arealpleje. Vi varetager desuden en lang række miljø- og energiopgaver samt naturpleje af Forsvarets skyde- og øvelsesterræner.
Etablissement- og Terrænkommandoen har ca. 2,4 millioner kvadratmeter bebyggelse i vores portefølje og forvalter ca. 32.000 hektar naturområder, øvelsesterræner mv.
Etablissement- og Terrænkommandoen har hovedkontor i Hjørring, men vi har medarbejdere på tjenestesteder over hele landet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cfc5fd53-d65d-4c59-9707-87377070ad0b