BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret og vant til at jonglere rundt i mange systemer samtidig med, at du har fokus på kundeservice? Så er du måske vores nye kollega.
Statens Administration er et shared servicecenter og har som hovedopgave at levere løn- og regnskabsydelser til vores 160 statslige og selvejende institutioner. I vores tværgående kontor, Kunder og Rapportering, står Servicedesk for 1. level supporten samt opgaver omkring brugernes rettigheder på mange af de fællesstatslige og interne systemer.
Hvem er vi? Servicedesk og support lyder måske ret teknisk, vi varetager ikke hands-on IT opgaver, men vi søger derimod en administrativ orienteret kollega, som vil blive en del af et team på 20 medarbejdere samt indgå i et kompetence- og opgavefællesskab med tre kollegaer omkring håndteringen af rettigheder.
En af dine kommende kollegaer Heidi, fortæller:
”Jeg har nu arbejdet med brugeradministration i Servicedesk i et par år og oplever dagligt, at mine kompetencer bringes i spil, når nye spændende opgaver skal løses. Her er plads til at lære nyt, til udvikling og til selv at bidrage med idéer til forandring og forbedring. I en varieret hverdag sætter jeg især pris på den gode sparring med dygtige kolleger. Det er forudsætningen for kvalitet, og for at vi kan yde en god service sammen. Servicedesk er et virkelig dejligt team med plads til alle, højt humør, og hvor det sociale fællesskab er både prioriteret og værdsat.”
Hos os betyder tilstedeværelse sammen med vores kollegaer meget, og vi mener, at samarbejde og videndeling på tværs af styrelsen er afgørende for et godt arbejdsmiljø. Samtidig vil vi gerne sikre fleksibilitet for vores medarbejdere, og hjemmearbejde kan løbende aftales mellem chef og medarbejder, når det er foreneligt med opgavevaretagelsen.
Du kan lide at have kundekontakt og mange snitflader Vores kundeportefølje er meget alsidig, lige fra alle de statslige og selvejende institutioner, samt hele løn- og regnskabsdriften i Statens Administration. Vores tætte samarbejdspartner er systemudviklingen i Økonomistyrelsen, som er 2. level support på mange af systemområderne. Det er derfor vigtigt, at du kan se dig selv indgå i et samarbejde på tværs, og at du sætter pris på dagligt at have en stor kontaktflade.
Dine opgaver vil f.eks. være:
- Løsning af supporthenvendelser vedr. administration af brugere
- Tildeling af brugerrettigheder på fællesstatslige samt interne systemer
- Vejledning af kunder både skriftligt og pr. telefon
- Opfølgning på nyansatte, fratrådte og rokerede medarbejdere
- Opfølgning vedr. kontrol af brugernes rettigheder
- Deltagelse i mindre driftsprojekter samt implementering af ny funktionalitet.
Du er struktureret og har erfaring med at arbejde i mange systemer Vi forestiller os, at du har en struktureret tilgang, et godt overblik samt arbejder procesorienteret. Måske har du også erfaring med at arbejde i et Servicemanagement system, men det er ikke et krav. Stillingen i Servicedesk medfører en høj grad af interaktion med kunder, leverandører og kollegaer. Du skal kunne formulere dig skriftligt, men samtidig have gåpåmod til at gribe telefonen eller dele skærm med en kunde/kollega via SKYPE. Du er desuden løsningsorienteret og kan selvstændigt søge løsninger.
Du har erfaring med at arbejde i mange systemer, du kan fordybe dig i system- eller forretningsmæssige spørgsmål, og så har du en god IT forståelse. Du har en administrativ baggrund, evt. erfaring som superbruger, og måske kendskab til de fællesstatslige løn- og/eller regnskabssystemer. Det er vigtigt, at du har et godt humør og har lyst til at bidrage til den gode stemning. Vi arbejder teamorienteret, og det er derfor vigtigt, at du i din dagligdag har lyst til og fokus på samarbejde, vidensdeling og fælles mål sammen med 20 kollegaer.
Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling alt efter kvalifikationer.
Tjenestestedet er Arsenalvej 33 i Hjørring.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og efterfølgende kan opretholde sikkerhedsgodkendelsen i hele din ansættelsesperiode.
Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.
Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Karina Frederiksen på tlf. 2169 6481.
Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 7. august 2023.
Der vil blive afholdt samtaler løbende og forventet tiltrædelse er snarest muligt.
Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Statens Administration Hjørring, Arsenalvej 33, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170754&DepartmentId=7568&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5874982