Administrativ medarbejder til indkøbssektionen hos Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse i Hjørring

dato

Administrativ medarbejder til Indkøbssektionen ved Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse

Vi søger en fagligt dygtig og engageret kollega til vores team i Hjørring, som opretter og bogfører manuelle fakturaer.

Vi har ambitioner om kvalitet i vores opgaveløsning. Har du stor procesforståelse, sætter en ære i at løse opgaverne korrekt og rettidigt – krydret med gode sproglige kundskaber – så er det måske dig vi søger.

Om os

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse har til huse på Hjørring Kaserne. Vi er en stor arbejdsplads med ca. 250 medarbejdere, primært med civil baggrund. Du bliver en del af Indkøbssektionen hvor vi sidder ca. 37 kollegaer. Sammensætningen af medarbejderne er bred, og miljøet er præget af høj faglighed og samarbejde. Vi lægger stor vægt på vores medarbejderes trivsel, udvikling og involvering. Vi kan tilbyde en høj grad af fleksibilitet – og en god work life balance.

Vores mål at give en unik kundeoplevelse, og vi har en høj faglig stolthed inden for hele regnskabsområdet. Som organisation har vi en samarbejdskultur og en bred vifte af kompetencer, som vi hele tiden ønsker at optimere.

Om stillingen

Indkøbssektionen varetager alle de bogholderimæssige opgaver der relaterer sig til et

indkøb i Forsvaret. Sektionen er opdelt i to teams med i alt fem forskellige arbejdsfunktioner inden for kreditorprocessen.

Denne stilling indeholder en række spændende arbejdsopgaver, hvor de primære opgaver er relateret til oprettelse og bogføring af manuelle fakturaer, primært fra udenlandske leverandører. Derfor er det også vigtigt at du har gode sproglige egenskaber.

Du vil også have gode muligheder for at dele din viden og erfaring, samt forme det daglige arbejde og udviklingen i sektionen. Sammen med fem andre kollegaer bidrager du blandt andet til løsningen af følgende opgaver:

· Oprettelse og bogføring af manuelle bilag

· Bidrager til opgaveløsningen på tværs i sektionen, hvis vores kollegaer har brug for hjælp

· Kontakt med interne og eksterne kunder

· Journalisering af persondata

· Bidrager til procesforbedringer såvel i eget team og sektion som tværgående i afdelingen.

Om dig

Vi forestiller os, at du har en økonomisk uddannelse og praktiske erfaringer inden for en regnskabs- eller bogholderifunktion. Har du en relevant kort eller mellemlang videregående uddannelse, fx finansøkonom eller administrationsbachelor, eller en kontoruddannelse suppleret med akademifag inden for økonomi vil dette være at foretrække.

Følgende færdigheder er ønskeligt:

· Du behersker Microsoft Office pakken, især Excel

· Kendskab til, eller rutineret bruger af SAP og WorkZone

· Du skriver og taler dansk og engelsk; og har generelt en god sprogforståelse

· Du har en stor procesforståelse, med sans for kvalitet i opgaveløsningen

· Du er fokuseret, løsningsorienteret og serviceminded

På det personlige plan søger vi en person, som er dygtig til at indgå i teams.

Din tilgang til opgaverne er struktureret, og du har øje for detaljerne i dit arbejde. Samtidig kan du se helheden, og du har evnen til at bevare overblikket – også når det går stærkt. Du har en positiv tilgang til andre og til opgaverne, som vi selvfølgelig sørger for en grundig oplæring i.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes i henhold til den enhver tid gældende overenskomst. Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hjørring.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Tina Lind Jensen på telefon 7281 0804.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Morgan Mathilde Nancke på telefon 3266 5492. Ansøgningsfristen er den 2. december 2025. Samtaler forventes afholdt løbende.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse holder til i Hjørring og har ca. 250 medarbejdere med en bred civil baggrund. Vi sørger for regnskaber, betalinger, lønadministration og bogføring for hele ministeriets koncern. Samtidig hjælper vi vores kunder – de andre styrelser og myndigheder – med at styrke deres kontrolmiljø og sikre en solid økonomistyring. Vi arbejder også på at gøre processerne smartere med videndeling og automatisering, og vi lægger stor vægt på samarbejde og faglig kvalitet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Regnskabsstyrelse, Arsenalvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-12-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/9655d6ee-cbb8-47ab-9c53-7cd073f4e4cc

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet