BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Borgerservice i Hjørring søger en administrativ medarbejder til hovedomstillingen. Stillingen er på 33 timer ugentligt, med start 01.09.24 eller hurtigst muligt derefter.
Dine arbejdsopgaver:
- Betjening af omstillingen i tidsrummet 9-13
- Refusion af udlæg til borgere
- Bestilling af kontorartikler m.m.
Om dig:
- Du er kontoruddannet
- Du må gerne have kommunal erfaring – dog ingen betingelse
- Du har flair for it, da du skal håndtere flere forskellige systemer
- Du kan lide at have borgerkontakt telefonisk og kan bevare roen selv om der er travlt
- Du er mødestabil og engageret
Et job i en travl, men spændende hverdag med gode og hjælpsomme kollegaer omkring dig.
Du vil indgå i et team på tre administrative medarbejdere, som dagligt betjener omstillingen for Hjørring Kommune, samt varetager diverse administrative opgaver for Borgerservice.
Din ansættelse bliver i Borgerservice, hvor vi er ca. 65 administrative kollegaer, fordelt på tre teams.
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne Christiansen på tlf. 4193 6500.
Ansøgningsfrist den 03/07-2024.
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (33-33 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072751