BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Administrationen i Sygehjemmeplejen søger en dygtig og imødekommende administrativ medarbejder til en fast stilling i vores afdeling i Løkken.
Samarbejdsevner og kommunikation i højsædet
Vi er en afdeling, hvor vi hjælper hinanden og er afhængige af hinanden. Du vil opleve, at opgaverne varierer, og at vi i fællesskab sikrer, at vi driver en velfungerende afdeling.
Vi er fleksible og dygtige hver især, og vi forventer, at du byder ind med både høj faglighed og gode samarbejdsevner. Det er således vigtigt, at du tager ansvar og har mod på nye udfordringer – både nu og fremover. Vi kvitterer med et positivt og uformelt miljø, hvor vi har det godt sammen fagligt og socialt.
Dit primære mødested vil være i Sygehjemmeplejen Løkken. Her arbejder du tæt sammen med især Sygehjemmeplejens planlæggere og afdelingslederen for Sygehjemmeplejen Løkken. Mindst én dag om ugen møder du ind på Ålborgvej 94c i Hjørring sammen med dine administrationskollegaer.
Du har god mulighed for sparring om opgaverne, og vi sikrer god oplæring. Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage, når du er godt introduceret til opgaverne. Den ugentlige arbejdstid kan aftales mellem 32-37 timer.
Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- Aktiv deltagelse i vagtplanlægning for Sygehjemmeplejens personale, herunder ferie- og helligdagsplanlægning.
- Du har ansvar for langtidsplanlægningen og understøttelse af planlæggerne i korttidsplanlægningen. Det kan f.eks. være sparring om den optimale planlægning eller udbydelse af vagter til afløsere.
- Indberetning af lønoplysninger i EG OPTIMA.
- Hjælp til IT, systemer, telefoni mm. i afdelingen.
- Opgaver vedrørende økonomi, herunder bogføring og økonomiopfølgning.
- Diverse administrative opgaver som varebestilling, print mm.
Vi har brug for, at du har:
- Lyst til en stilling, hvor der sjældent er to dage, som er ens.
- Erfaring med administrativt arbejde.
- God talforståelse.
- Gode kommunikations- og samarbejdsevner.
- Evnen til at stå fast, når du ved, du har ret, og samtidig kunne vejlede personalet på en høflig og ordentlig måde.
Du har et forspring, hvis du har:
- Flair for IT-systemer.
- Kendskab til løn- og personaleforhold samt overenskomst indenfor sygehjemmeplejen.
- Kendskab til EG OPTIMA.
- Kendskab til ØS indsigt eller erfaring med andre økonomisystemer.
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrative leder Bjarke Hansen på tlf.: 4016 0833 eller e-mail: bh@hjoerring.dk
Ansøgningsfrist den 21/02-2024.
Samtaler forventes afholdt 26/02-2024. Ansættelse hurtigst muligt.
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987354