Administrativ medarbejder med pædagogiske kompetencer til Dagtilbudssekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du både stærke administrative og pædagogiske kompetencer? Har du mod på en central rolle i implementeringen af nyt dagtilbudssystem? Kan du vejlede forældre i valg af det rette dagtilbud, og har du på sigt interesse i at deltage i tilsyn med dagtilbud i Hjørring Kommune?

Dine opgaver vil primært blive følgende:

  • Administrativ understøttelse på tværs af dagtilbud.
  • Vedligehold af dagtilbudssystem.
  • Optimering af administrative arbejdsgange.
  • Pladsanvisning.
  • Kapacitets- og børnetalsanalyser.
  • Ad-hoc opgaver for centrale og decentrale ledere i dagtilbud.
Vi lægger vægt på, at du har følgende kompetencer:
  • Du har en relevant uddannelse.
  • Du er stærk i brugen af it.
  • Du har erfaring med projektledelse.
  • Du har erfaring med implementeringsprocesser.
  • Du er god i samarbejdet med andre, men du evner at arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst med sans for detaljen.
  • Du evner at rumme kompleksitet og forandringer i en politisk ledet organisation.
  • Du er åben, nysgerrig og kan give og modtage kollegial sparring.
  • Du er udviklingsorienteret og samtidig prioriterer du den sikre drift.
  • For den rette ansøger, vil der på sigt blive mulighed for at indgå i Tilsynsteamet og blive certificeret i brugen af tilsynsværktøjet KIDS. Der indhentes børne- og straffeattest for at kunne indgå i Tilsynsteamet. 
Vi tilbyder et spændende alsidigt job i en visionær organisation med et uhøjtideligt miljø hvor tillid, dialog og arbejdsglæde danner rammen. Stillingen er placeret i Dagtilbudssekretariatet, som er en del af Fritid, Udvikling og administration i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen.
I Dagtilbudssekretariatet er der 10 medarbejdere, der udover pladsanvisning arbejder med alle former for administrativ understøttelse af dagtilbud i Hjørring Kommune, står for den centrale elevadministration, administrerer elevkørsel og fører tilsyn med kommunale og private dagtilbud.
I foråret 2024 får vi ny udbyder af vores dagtilbudssystem – du vil få en gennemgående og central rolle i implementeringen af dette system.

Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Mette Toftegaard på tlf.: 41936300

Ansøgningsfrist den 23/1-2024

Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.


Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5969004

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook