Administrativ medarbejder der vil være med til at få det hele til at lykkes

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Her er et spændende job til dig, der elsker at være med til at få det hele til at lykkes i en spændende hverdag med både forudsete og uforudsete opgaver.
I Miljøsektionen er der stor efterspørgsel på vores opgaveløsning. Både fordi miljø er i fokus, og fordi der er stor aktivitet i Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse.

Om os

Vi i miljøsektionen varetager forvaltning og rådgivning for opretholdelse af myndighedsansvaret på miljøområdet. Vi bidrager til den overordnede strategiske udvikling på området inden for Forsvarsministeriets ressortområde. Derudover er vi en dynamisk sektion med 20 medarbejdere, der er opdelt i to faglige teams: Team Støj og Team Industrimiljø.

Du vil blive tilknyttet chefen for Miljøsektionen. Derfor vil dine arbejdsopgaver omfatte hele Miljøsektionen.

Vi er en moderne arbejdsplads med gode fleksible arbejdsvilkår og stor jobsikkerhed. Hos os prioriterer vi at gå på ferie med god samvittighed. Derfor har vi en stærk team-kultur, som sikrer, at du aldrig står alene med opgaverne. Der er mulighed for hjemmearbejdsdage, og vi har fleksible arbejdstider med betalt frokost, så du kan få en god balance i din hverdag.

Du har gode udviklingsmuligheder, og vi er interesserede i at investere i dig både fagligt og personligt. Vi er gode til at dygtiggøre os, og vi er interesserede i at investere i dig, både fagligt og personligt.

Om stillingen

Vi tilbyder et spændende job i en nyoprettet stilling, som du vil være med til at forme gennem optimering og strukturering af vores administrative processer. Vi har brug for en ny kollega, som kan understøtte ledelsen og miljøsagsbehandlerne i diverse administrative opgaver.
Opgaverne vil blandt andet være:
- Understøtte miljøsektionens ledelse med diverse praktiske opgaver herunder mødehåndtering, kalenderbooking, kursustilmelding, rejseafregning o.a.
- Håndtering af løbende forespørgsler, information og indberetninger, registreringer både internt og eksternt.
- Dokumenthåndtering i forbindelse med pressehenvendelse, aktindsigtssager, borgerhenvendelse m.v.
- Understøtte sektionens opgaveporteføljestyring
- Administrering af opgavedatabaser og registreringer.
- Understøtte sektionens arkiveringsprocesser.
- Administrative ad hoc opgaver.

Om dig

Du er opsøgende og nysgerrig, og kan holde styr på mange forskellige opgaver på én gang – og formår at eksekvere dem.
Du er ikke bange for at sætte dig selv i spil og byde ind på opgaver af egen drift. Og du kommer gerne med løsningsforslag.
Du har gode samarbejdsevner og motiveres af at lykkes med opgaverne i samarbejde med andre.
Din faglige baggrund er ikke så vigtig. Måske har du en kontoruddannelse eller anden lignende uddannelsesmæssig baggrund. Det vigtigste er, at du har gåpåmod og tør tage udfordringer op.
Du skal have kørekort til bil kategori B, da der vil kunne forekomme rejseaktivitet mellem vores etablissementer.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes og aflønnes efter den til enhver tid gældende relevante overenskomst.

Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en fuldt arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne gennem hele dit ansættelsesforhold.

Klar til at ansøge?
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Miljøsektionen Jacob Brinkmann på telefon 7281 3134 / mail fes-chmil@mil.dk. Desuden kan du kontakte faglig leder/stedfortræder Morten Lundqvist Riisager på tlf. 7281 3148 / mail fes-mil02@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår er du velkommen til at kontakte Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Bianca Røjbæk på fps-bor@mil.dk.

Ansøgningsfristen er den 6. august 2023. Der vil blive holdt samtaler mandag den 15. august 2023. Stillingerne er til besættelse snarest mulig og senest den 1. oktober 2023 med fast arbejdssted på vores kontor i Hjørring.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via ansøgningslinket. Du bedes vedhæfte relevante dokumenter, såsom ansøgning, CV og uddannelsesbevis. Vær opmærksom på, at bilag skal tilføjes som pdf-filer.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen.
Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingerne.

Om Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse (FES) støtter og servicerer militære og civile myndigheder under Forsvarsministeriet. Vores opgave er at levere og udvikle attraktive fysiske rammer, som er nødvendige for deres daglige virke.
Vi bygger nyt, vedligeholder, driver kantiner og gør rent på tjenestesteder i hele landet.
Vi har på vegne af Forsvarsministeriets koncern ansvaret for det grønne område, der blandt andet omfatter miljø, energi og naturpleje.
Vores hovedkontor er i Hjørring, men vi har medarbejdere i hele landet. Vi er i alt 1600 ansatte, der tæller både civilt og militært ansatte. Vi er en organisation baseret på stærke fagfællesskaber, og vi prioriterer det tværgående samarbejde højt.
• Vi har ansvaret for over 600 lokationer spredt ud over hele Danmark.
• Vi administrer over 6000 bygninger og forvalter øvelsesområder, der samlet set er på størrelse med Mors.
• Vi bygger og vedligeholder i år for knap en milliard og er blandt andet bygherre på store projekter som campus til de nye F35-kampfly.
Du kan læse mere om Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse på www.ejendomsstyrelsen.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse, Arsenalvej 55, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184383&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873810

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet