Administration og receptionistassistent.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du se dig selv som et vigtigt administrativt samlingspunkt for alle os i Vindunor? Har du smil i stemmen og kan du via telefonen skabe nordjysk nærvær? Har du lyst til at være en del af en spændende og dynamisk hverdag, hvor receptionen fremstår servicemindet og professionel?

 

Så er det måske dig, vi leder efter som vores nye administrative superhelt.

 

Dit ansvar:

Du bliver en central person for både kolleger og kunder i Vindunor. Du bliver Intern Salgs receptionist og Vindunors ambassadør, da du er vores ansigt udadtil og den venlige stemme i telefonen og det er derfor afgørende, at du er smilende og udadvendt.

Det er vigtigt for os at bygge relationer med vores netværk, derfor er service, smil og proaktivitet en stor del af din hverdag. Du får altså en bred kontaktflade og samarbejder hele tiden med kolleger og kunder.

Din arbejdsdag er meget varierende, da du hver dag jonglerer mellem telefonhåndtering og administrative opgaver ved dit skrivebord samt praktiske to do’s rundt i hele huset. Du bliver desuden inddraget i den daglige tilbuds- og ordrebehandling. Mange opgaver kører du selv i mål, men du arbejder selvfølgelig ikke alene. Du kommer til at indgå i Intern Salg der består af 8 dygtige kolleger med reference til den Interne Salgschef.

Om dig

Vi forestiller os, at du har erfaring som receptionist eller fra en anden administrativ rolle. Du er vant til at servicere pr. telefon og være koordinerende på mange opgaver på kontoret. Du er god til at bevare overblikket og det gode humør i en travl hverdag.

Du er en person, der kan finde motivation i at gøre en forskel. Du er god til at forudse udfordringer og planlægge din tid, så du kan håndtere både det forventede og det uforudsete. Du er en vigtig del af teamet, fordi du sørger for, at de praktiske opgaver bliver klaret, og at telefonen bliver besvaret, så dine kollegaer kan fokusere på deres arbejde. Det er derfor vigtigt, at du tager afbrydelser med et smil.

Vi tilbyder:

Vi tilbyder en nyoprettet fuldtidsstilling på en unik arbejdsplads i kraftig vækst. Du får et job med en bred kontaktflade, hvor du vil samarbejde med de interne teams i salg og ud i produktionen. Dine kollegaer er engagerede og humoristiske og vi har en aktiv personaleforening, der flere gange årligt byder på spændende aktiviteter. Udover at Vindunor er en spændende virksomhed med fuld fart på, så kan vi også tilbyde dig at komme ind i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet med en uformel og rummelig omgangstone i en flad organisation.

Ansøgning og kontaktinformationer

Har du spørgsmål kan du kontakte Louise Bøgild, HR Konsulent på 92 92 80 02 eller lob@vindunor.dk.

Passer stillingen til dig og dine kompetencer, skal du ikke holde dig tilbage, men sende en kort ansøgning og CV med det samme. Ansøgningsfrist er d. 30. november, hvorefter vi indkalder til samtale i uge 49. Din ansøgning med CV mærket ”Receptionist” kan sendes til HR Konsulent, Louise Bøgild, lob@vindunor.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hjørring Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vindunor A/S, Ålborgvej, 9800 Hjørring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943833

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook