BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
En mail tikker ind – det er en rapport fra E-teamets tekniske supporter om et mindre driftsproblem med skærmløsningen. Du kontakter den centrale IT-afdeling for at få deres hjælp til at undersøge og løse problemet hurtigst muligt. Samtidig kommer Sofie hen til dit skrivebord. Hun har brug for sparring til at videreudvikle det vante læringsmateriale til en af teknologierne, da to borgere fortæller, at det nuværende ikke er tilstrækkeligt for at guide dem. I planlægger et kort møde for at drøfte strategier til at opkvalificere materialet. Du er klar til at deltage i et møde med leverandøren bag en app til bedre rehabilitering. Her taler I om plan for implementering og opgavefordeling.
Efterfølgende skal du til et statusmøde med sygehjemmeplejen vedrørende samarbejdet mellem E-team og sygehjemmeplejen. Du noterer undervejs i enhedens fælles opgave- og procesredskab, så I kan følge op på beslutningerne i morgen tidlig på tjek-in-møde.
Kan du se dig selv i ovenstående scenarie?
Så læs videre her
Du kommer til at gå forrest i etableringen af det nye digitale E-team med ca. 10 medarbejdere og bliver en central aktør, idet enheden skal løfte sig fra de mange bagvedliggende overvejelser til fungerende driftsenhed. Du får dermed en farverig position fuld af nuancer indenfor ledelsesfaget samtidig med at du aktiv deltager i enhedens daglige arbejde.
E-teamet er en helt ny tværfaglig enhed i Hjørring Kommune, som går på tværs af sundhed- ældre- og handicapområdet. Formålet med enheden er at samarbejde med borgere gennem teknologiske og digitale løsninger. Etablering af enheden skal imødekomme den stigende efterspørgsel fra borgere i kommunen, som ønsker mere uafhængighed og løsninger, der giver dem mulighed for at klare mere på egen hånd.
Dine opgaver vil være
- At lede og deltage i arbejdsprocesser, hvor de digitale og teknologiske løsninger skal implementeres og anvendes sammen med borgerne.
- At støtte medarbejderne i at samarbejde, ved at anvende deres sundhedsfaglige og pædagogiske kompetencer i samspil med de digitale redskaber.
- At samarbejde med alle områder i forvaltningen om udvikling af indsatser, snitflader og ikke mindst den daglig udførelse af opgaver.
- At være med til at løse de udfordringer, der helt sikkert vil opstå i forbindelse med brugen af teknologiske løsninger, i samarbejdet med borgere, leverandører og andre interessenter samt med etableringen af den nye enhed generelt.
- At du sammen med enheden løbende udvikler den digital service med fokus på læring.
- At tilrettelægge enhedens arbejdstid og ressourcer, så de bedst muligt imødekommer borgernes behov.
- At monitorere enhedens aktiviteter og resultater for at sikre, borgerne oplever den rette støtte og at enheden lever op til formålet.
- At sikre sammenhæng ved at arbejde tæt sammen med og understøtte ledere på tværs, så alle bidrager til målet om en digital transformation.
- At udvikle og implementere de digitale strategier der fremmer den digitale transformation og innovation.
Det du byder ind med
Du kunne have en lederuddannelse inden for sundhedssektoren eller socialområdet – eller solidt kendskab til disse områder. Desuden kan uddannelser, kurser eller dokumenteret erfaring inden for digital innovation, transformation og teknologiledelse være relevante, da du skal navigere i et miljø, der kombinerer sundhedsfaglige og pædagogiske kompetencer med digitale løsninger og velfærdsteknologi. Det vil være en fordel, hvis du erfaringer med kommunal drift.
I din ansøgning kan du eksempelvis beskrive …
… bud på, hvordan du som leder sætter retning og rammer i enheden, som muliggør, at borgeren kan bidrage aktivt og engagere sig.
… dine erfaringer med eller forestillinger om at opbygge en tværgående enhed ift. fagligheder, metoder, arbejdsgange, relationer og kulturer.
… din motivation for at arbejde med ledelse indenfor digitalisering og teknologi og også gerne erfaringer med implementering.
… hvordan du håndterer ledelsesopgaven i et miljø præget af forandring og kompleksitet, hvor enheden tilmed vil opleve arbejdssituation ret dynamisk.
… eksempler på dit mod til at afprøve nye idéer sammen med borgere og medarbejdere – altså at udfordre ”det vi plejer” og ”det vi tror” – også når det ikke altid går godt.
Hvis du vil læse mere om det nye E-team
https://hjoerring.dk/borger/sundhed-og-sygdom/e-team
Praktiske oplysninger
E-team etableres som en prøvehandling og opskaleres samt implementeres i takt med erfaringer og læring. Både din og medarbejdernes stillinger er faste for at skabe bedst mulige betingelser for udvikling af enheden.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Du er velkommen til at kontakte myndighedschef Anette Bilde Thoft hverdage mellem kl. 16.00 og 17.00 på tlf. 41 22 50 55 eller på mail abt@hjoerring.dk
Forud for ansættelse indhenter vi referencer og straffeattest.
Ansøgningsfrist søndag 21. april 2024.
Samtaler forventes afholdt torsdag 25. april 2024. Alt efter ansøgerfelt, afholder vi en eller to samtalerunder.
Vær opmærksom på, at stillingen er med tiltrædelse 1. juni 2024 eller snarest derefter.
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6022806