BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du mod på at arbejde i en forvaltning med fokus på udvikling og sikker drift, så mangler Ledelsessekretariatet i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen en digitaliseringsmedarbejder til at hjælpe os med optimering af arbejdsgange og sikre overholdelse af GDPR for at beskytte de registreredes rettigheder.
I Hjørring Kommune – Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen er vi optaget af at understøtte den digitale transformation i hele vores forvaltning. Som digitaliseringsmedarbejder kommer du til at bidrage til den fremadrettede udvikling forvaltningens områder – herunder at sikre en optimal udnyttelse af IT-systemerne i tilrettelæggelse af arbejdsgangene på tværs af forvaltningens sektorer.
Dine opgaver:
- Have fokus på optimering af arbejdsprocesser ved brug af digitale løsninger. Det kan være bedre udnyttelse af de IT-systemer vi har, eller ved at implementere nye løsninger.
- Overvågningen af automatiserede processer i bl.a. postløsningen, hvor der anvendes SBSIP.
- Understøtte systemejerne i overholdelse af GDPR, herunder overholdelse af oplysningspligten og de registreredes rettigheder.
- Være med til at sørge for at digitalisering bliver en naturlig del af opgaveløsningen, for både medarbejdere og ledere i forvaltningen.
Uanset din uddannelses- eller erfaringsmæssige baggrund har evnen til at kunne analysere og optimere komplekse arbejdsprocesser og har erfaring med digitalisering og implementering af nye teknologier.
Du vil få en bred kontaktflade med forskellige faggrupper i vores forvaltning og med vores It-leverandører. Det er derfor afgørende, at du er god til at opbygge og vedligeholde relationer.
Derudover forestiller vi os, at du:
- har en analytisk tankegang og evnen til at identificere og løse komplekse udfordringer
- har fokus på helheden, har gennemslagskraft og kan bevare overblikket
- kan planlægge og strukturere egne og tværgående opgaver
- kan kommunikere tydeligt og informativt med fokus på modtageren
- at du er en dygtig facilitator, der er i stand til at holde fokus på processer og samtidig sikre, at der findes de rigtige løsninger
- Interessante og varierende opgaver
- en spændende og visionær organisation med
- et uhøjtideligt og samarbejdsorienteret miljø med
- gode kolleger og muligheder for faglig udvikling
- fleksible arbejdstider samt mulighed for hjemmearbejde
- en god kantineordning
Om os:
Stillingen er placeret i ledelsessekretariatet, som er en del af Fritid, Udvikling og Administration, i Børne- og Arbejdsmarkedsforvaltningen. I Ledelsessekretariatet får du 13 kollegaer, der har til opgave at betjene såvel det politiske udvalg, chefteamet og afdelingerne i forvaltningen. Derudover består opgaverne blandt andet af HR-opgaver, ledelsesinformation, kommunikation, digitalisering og administrative opgaver.
Vi er kendetegnet ved at være en afdeling med en høj faglighed og en professionel tilgang til vores opgaveløsning. Vi vægter godt humør, hjælpsomhed og fokus på dialog, trivsel og arbejdsglæde.
Du kan læse mere om Hjørring Kommune som arbejdsplads på Kommunen som arbejdsplads | Hjørring Kommune (hjoerring.dk)
Praktiske oplysninger
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du er interesseret i at vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Thomsen på tlf.: 41223702
Ansøgningsfrist den 16/01-2024
Hjørring Kommune har røgfri arbejdstid
Det betyder, at medarbejdere ikke må ryge i arbejdstiden - hverken inde eller ude.
Send ansøgning online
Du sender din ansøgning, CV og relevante bilag via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem processen ved at trykke på knappen "Send ansøgning".
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hjørring Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hjørring Kommune, Springvandspladsen 5, 9800 Hjørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962213